دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب منزل؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۰۸ ب.ظ

خرید دوربین مداربسته مناسب منزل؟

هنگام خرید دوربین مداربسته، انتخاب دوربین‌ها، ضبط‌کننده، کابل‌ها، قیمت مناسب با بودجه و درک اصطلاحات بیش از هر زمان دیگری مهم است.
نکات اساسی در انتخاب سیستم دوربین مدار بسته:

1. اجتناب کنید
فناوری جدید دوربین مداربسته HD یا IP را در نظر بگیرید، از فناوری آنالوگ مانند 700TVL و 960H اجتناب کنید.

2. خرید در بودجه
فریفته خرید فناوری قدیمی یا سیستمی نشوید که صرفاً بر اساس قیمت به این هدف عمل نمی کند. از تامین کننده بخواهید که به شما در انتخاب دوربین مداربسته مناسب متناسب با بودجه شما کمک کند. داشتن بودجه مهم است، اما قبل از انتخاب نهایی، گزینه های خود را در نظر بگیرید.

دوربین های با وضوح بالا قیمت بسیار مناسبی دارند. رزولوشن هایی مانند 1080P، 2MP، 4MP، 5MP و بالاتر را در نظر بگیرید.

3. نوع دوربین های مداربسته را در نظر بگیرید
در داخل یا خارج از خانه در کجا استفاده خواهند شد؟

آیا آنها باید محتاطانه باشند یا قابل مشاهده هستند که بازدارنده بهتری هستند؟

آیا به قابلیت دید در شب نیاز دارید، اگر دارد چه محدوده ای را باید پوشش دهد؟

انواع دوربین های مدار بسته امنیتی
4. ویژگی های دوربین را در نظر بگیرید
ناحیه ای را که هر دوربین باید پوشش دهد در نظر بگیرید و سپس مناسب ترین لنز را انتخاب کنید! به یاد داشته باشید که برخلاف چشم انسان، لنزهای دوربین به طور خودکار تنظیم نمی شوند.

برای دید در شب، ناحیه مورد نیاز مادون قرمز برای روشنایی در شب را در نظر بگیرید.

دوربین ها ممکن است یکسان به نظر برسند اما حسگر تصویر می تواند تفاوت را ایجاد کند. یک سنسور تصویر مارک دار تصاویر با کیفیت بالاتر با رنگ های واقعی و تصویر واضح تر را برای روز و شب تولید می کند. توسط برخی از تولید کنندگان گمراه نشوید. قبل از خرید با تامین کننده صحبت کنید.

ویژگی های دوربین مدار بسته امنیتی
5. ویژگی های دوربین مدار بسته را در نظر بگیرید
ضبط کننده دوربین مداربسته به عنوان DVR (ضبط کننده ویدئوی دیجیتال) شناخته می شود. روی هارد دیسک ضبط می کند.

ظرفیت ذخیره سازی DVR؛ چند روز ضبط می تواند قبل از بازنویسی خودکار نگه داشته شود؟ طولانی ترین دوره تعطیلات خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که برای کل دوره فیلم وجود دارد.

چگونه ضبط خواهید کرد؛ پیوسته یا در حال حرکت؟ در صورت حرکت، آیا ضبط کننده از ماسک حرکت پشتیبانی می کند؟ ماسک حرکتی می تواند به افزایش زمان ذخیره سازی کمک کند.

آیا برای حفظ حریم خصوصی دیگران به "پوشاندن حریم خصوصی" نیاز دارید؟ همه ضبط کننده ها دارای ویژگی "ماسک حریم خصوصی" نیستند.

آیا به کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت نیاز دارید؟ اکثر ضبط کننده ها به کامپیوتر و تلفن هوشمند دسترسی دارند، اما سطح دسترسی و ویژگی ها متفاوت است. اتصال از ضبط کننده به پهنای باند مورد نیاز است.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

ویژگی های دوربین خودرو برای خرید؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

کیفیت ویدیو دوربین خودرو


کیفیت ویدیو دوربین خودرو تعیین می کند که واقعاً چقدر می توانید از تصاویر گرفته شده تشخیص دهید. کیفیت بالا (HD) چیزی است که باید به آن توجه کنید، زیرا این ویدیوی واضح و واضح ارائه می‌کند، اما وضوح فوق‌العاده بالا (UHD، که در آن ویدیوها دو برابر وضوح HD هستند) و دوربین‌های خودرو  4K (که ویدیوها چهار برابر وضوح دارند) HD) محبوب تر می شوند. دلیل نیاز به چنین تصاویر واضحی این است که به شما امکان می دهد جزئیات کوچکتر را ببینید، مانند شماره پلاک خودرویی که به تازگی با شما برخورد کرده و از آن خارج شده است یا چهره شخصی که به تازگی سعی کرده وارد ماشین شما شود.

زاویه دید دوربین خودرو


زاویه دید به این اشاره دارد که چه مقدار از جاده جلو (یا پشت) را می توان ثبت کرد. دوربین های ماشین فروخته شده در Halfords از حدود 120 درجه شروع می شوند و تا 180 درجه کامل می روند. در مقایسه، میدان دید چشم انسان در حدود 140 درجه است، بنابراین یک دوربین 180 درجه بیشتر از آنچه در کناره‌های خودرو می‌گذرد عکس می‌گیرد - برای برخوردهایی که در کنار یا گوشه‌های خودرو اتفاق می‌افتد.

ضبط در شب


هر دوربینی که ما می فروشیم قابلیت ضبط در شب را دارد، بنابراین تصادفاتی که در شب اتفاق می افتد همچنان به وضوح ثبت می شود. برخی از مدل‌های دوربین داشبورد ما حتی دارای حالت دید در شب کامل هستند، مانند BlackVue DR900S، که می‌تواند ویدیوهای شفاف 4K را حتی در جاده‌های بدون نور ضبط کند.

جی پی اس


دوربین‌های خودرو با GPS داخلی به طور خودکار یک مکان را به کلیپ‌های ویدیویی مهم اضافه می‌کنند و به بینندگان اجازه می‌دهند دقیقا بدانند هر حادثه‌ای در کجا رخ داده است. این امر به ویژه در صورتی مفید است که پلیس یا شرکت‌های بیمه سعی دارند فیلم شما را با تصاویر دوربین مداربسته یا اطلاعات شاهد مرتبط کنند.

وای فای
اگر می خواهید کلیپ های ذخیره شده را در تلفن یا دستگاه هوشمند خود مشاهده کنید، این ویژگی بسیار مفید است. با اتصال تلفن هوشمند خود به وای فای دوربین داش کام، بدون نیاز به برداشتن کارت SD و اتصال آن به رایانه شخصی، فیلم ها را می توان انتقال داد.

حالت پارکینگ


بسیاری از مشتریان از ما می پرسند: آیا وقتی ماشین خاموش است، داش کم کار می کند؟ پاسخ بله است! برخی از دوربین‌های داشبورد دارای حالت پارک اضافی هستند که می‌تواند فیلمبرداری کند، حتی اگر خودرو ثابت باشد. این بسیار مفید است اگر شخصی در حالی که شما در ماشین شما نیستید وارد ماشین شما شود، یا حتی برای دستگیر کردن دزدانی که می توانند در هنگام تلاش برای سرقت به ماشین شما آسیب وارد کنند. دوربین‌های داشبورد پیشرفته را می‌توان برای ارسال فیلم ویدیویی مستقیماً به تلفن یا دستگاه متصل تنظیم کرد و شواهد مهمی برای حمایت از ادعای بیمه در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

راهنمای خرید ردیاب شخصی برای سالمندان؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۲۷ ب.ظ

ردیاب شخصی برای سالمندان

دستگاه های زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای بهبود زندگی سالمندان استفاده کرد. ردیاب‌های شخصی به مراقبین اجازه می‌دهند که مراقب عزیزان خود در هنگام بیرون رفتن باشند و به اطمینان از ایمنی آنها کمک کنند. ردیاب‌های شخصی کوچک که به‌طور خاص برای سالمندان طراحی شده‌اند، بر عملکردهایی تأکید دارند که ایمنی را افزایش می‌دهند، از جمله دکمه‌های اضطراری که مراقبان را هشدار می‌دهند، خدماتی که با پاسخ‌دهنده‌های اضطراری تماس می‌گیرند، و ابزارهایی برای نظارت بر معیارهای سلامت.

برای سالمندان مبتلا به بیماری آلزایمر یا زوال عقل، و همچنین سایر شرایطی که آنها را مستعد سرگردانی می کند، یک ردیاب شخصی می تواند نجات دهنده باشد. حتی اگر در ایالتی زندگی می‌کنید که دارای برنامه هشدار نقره‌ای است، یک ردیاب GPS برای سالمندان می‌تواند آرامش خاطری را برای شما فراهم کند که بدانید در صورت سرگردانی یا گم شدن می‌توانید سریعاً مکان مورد علاقه خود را پیدا کنید. و لزومی ندارد که بزرگ و مزاحم باشند - در واقع، بسیاری از ردیاب‌های مدرن GPS محتاطانه هستند و به عزیزان شما اجازه می‌دهند آنها را در ته کیف یا حتی دور گردن خود نگه دارد. اینکه بتوانید در صورت ناپدید شدن عزیزانتان، موقعیت مکانی او را پیدا کنید، می تواند به معنای واقعی کلمه زندگی آنها را نجات دهد.


ردیاب های GPS شخصی در مقابل سیستم های هشدار پزشکی


ردیاب‌های جی‌پی‌اس دیجی ویرا برای افراد مسن در اشکال مختلفی وجود دارند، از ساعت‌های پوشیدنی گرفته تا برچسب‌هایی که می‌توان آن‌ها را به یک ردیاب جاکلیدی یا به لباس‌های عزیزتان وصل کرد. تعداد فزاینده‌ای از دستگاه‌های مدرن شامل عملکرد هشدار پزشکی و ردیابی GPS هستند که بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌کنند.

سیستم‌های هشدار پزشکی اساساً به این منظور طراحی شده‌اند که سالمندان یا افراد دارای معلولیت تماس با امدادگران یا مراقبان اورژانس را در زمانی که نمی‌توانند به تلفن دسترسی پیدا کنند، مانند افتادن، آسان کنند. برخی از سیستم های هشدار پزشکی دارای ردیابی GPS داخلی هستند، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند.

ردیاب‌های جی‌پی‌اس در درجه اول به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به اعضای خانواده و مراقبین اجازه می‌دهند تا موقعیت مکانی عزیزشان را پیدا کنند. این ردیاب ها به ویژه برای مراقبان و اعضای خانواده افراد مسن مبتلا به زوال عقل، به ویژه کسانی که مستعد سرگردانی هستند، مفید است. برخی از ردیاب‌های GPS برای سالمندان اکنون دارای دکمه‌های داخلی هستند که سالمندان را قادر می‌سازد به خدمات اورژانسی دسترسی داشته باشند یا با مراقبان خود تماس بگیرند و اساساً به عنوان سیستم هشدار پزشکی و ردیاب GPS در یک واحد عمل می‌کنند.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا