دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

10 ویژگی خوب دوربین لامپی؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۶ ب.ظ

ویژگی های دوربین مداربسته لامپی:

کیفیت تصویر HD 960P

تشخیص حرکت با حساسیت و مناطق

صدای دو جهته (میکروفون و بلندگوی داخلی)

اعلان های تلفن های هوشمند

عملکرد لامپ LED با نور قابل تنظیم

فیلم ها و عکس ها در حالت پانوراما 360 درجه در HD

عملکرد جدول زمانی (ضبط مداوم)

چند برابر سازی سه بعدی در زمان واقعی

فن آوری Cloud P2P (اتصال شبکه ساده)

پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD / SDHC تا 128 گیگابایت

IOS و Android سازگار (تلفن هوشمند ، رایانه لوحی)

دوربین لامپی دیجی ویرا پانوراما 360 درجه

با این دوربین بی سیم WiFi به شکل لامپ از نظارت تصویری پانوراما لذت ببرید.

نصب بسیار ساده است ، فقط لامپ را روی پایه پیچ کنید (نوع پایه E27) ، دوربین را به شبکه WiFi متصل کرده و از طریق برنامه رایگان پیکربندی کنید. سپس می توانید آنچه را که جلوی دوربین رخ می دهد به صورت زنده مشاهده کنید ، در صورت تشخیص حرکت هشدار دریافت کنید ، از ضبط ها و غیره مشورت بگیرید.

لامپ همچنین به عنوان لامپ متصل کار می کند ، شما می توانید از راه دور از طریق تلفن هوشمند / رایانه لوحی خود اشتعال را کنترل کنید (خاموش ، روشن ، تنظیم روشنایی).

ضبط به صورت خودکار انجام می شود و به لطف عملکرد Timeline همیشه در هر زمان از روز می توان به آن دسترسی پیدا کرد (به عنوان مثال ، شما می خواهید ببینید که در چنین تاریخی در ساعت 6.30 بعد از ظهر مقابل دوربین چه اتفاقی می افتد ، این کار را نمی کنید شما فقط باید این لحظه دقیق را در برنامه انتخاب کنید). با کارت حافظه 128 گیگابایتی حداکثر 2 هفته ضبط مداوم دارید.

همچنین می توانید در هر زمان عکس بگیرید و با فرد مقابل دوربین صحبت کنید (عملکرد صوتی دو کاناله).

این دوربین IP WiFi هوشمند برای نظارت بر یک فروشگاه ، یک اتاق در خانه شما ، یک گاراژ ، یک انبار و غیره ایده آل خواهد بود.

فقط با یک دوربین می توانید ایده آل کل اتاق را پوشش دهید.

منبع : کلیک کنید

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

نکاتی که دوربین های مداربسته بیسیم دارند؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ

نکات مهم در دوربین مداربسته بیسیم

 

نظارت تصویری بر اساس یک اصل بسیار ساده انجام می شود: قرار دادن دوربین مداربسته بیسیم در خانه برای نظارت بر کالاها و دارایی شما کاملاً مجاز است ، اما این دستگاه های نظارت تصویری نباید بدون رضایت آنها از اشخاص ثالث فیلم بگیرند و ضبط کنند. به عنوان مثال ، در فرانسه ، این قانون شخص را از نصب دوربین نظارت بی سیم رو به بزرگراه عمومی منع می کند ، دقیقاً برای جلوگیری از عابران ، پستچی یا یک فرد تحویل دهنده بدون اطلاع آنها از فیلمبرداری.

اگر تصمیم به نصب دوربین مدار بسته وایرلس در فضای باز با لنز زاویه دید عریض دارید ، باید اطمینان حاصل کنید که میدان دید در خیابان یا پیاده رو تعدی نکند. به همین ترتیب ، قرار دادن دوربین در فضای باز خود به گونه ای ممنوع است که از بالکن یا باغ همسایه فیلمبرداری کند.

محافظت از اوقات فراغت را 24 ساعت در روز کشف کنید

کارشناسان امنیتی ما در محافظت سفارشی از منزل شما را پشتیبانی می کنند.

دوربین مدار بسته بی سیم داخلی

در خانه کارها ساده تر هستند. شما می توانید دستگاه نظارت تصویری مورد نظر خود را در اینجا نصب کنید: دوربین IP بی سیم مستقل ، دوربین سیمی متصل به ضبط کننده ، دوربین جاسوسی یا دوربین مداربسته ، شما حق انتخاب تجهیزات دلخواه خود را دارید. همچنین محدودیتی در زمینه امکانات فنی دوربین نظارت بی سیم شما وجود ندارد. بنابراین می توانید به راحتی یک دوربین با کیفیت بالا 720p یا فول اچ دی (1080p) انتخاب کنید ، دوربین جاسوسی خود را با یک پروژکتور مادون قرمز مرتبط کنید تا شب فیلمبرداری کند یا یک صفحه کنترل LCD در دفتر کار خود نصب کنید. شما همچنین حق دارید تصاویر را مستقیماً روی دوربین با کارت حافظه SD یا یک ضبط کننده دیجیتال اختصاصی نگه دارید.

با این حال ، نظارت تصویری در داخل خانه یا آپارتمان محدودیت دارد: اگر افراد خارج از خانه در آنجا کار می کنند ، باید آنها را از حضور دوربین نظارت مطلع کنید و اجازه استفاده از دستگاه امنیتی خود برای نظارت مستمر را ندارید. . به عنوان مثال ، نظارت بر رفتار پرستار کودک از طریق مانیتور کودک یا پیگیری کار یک کارمند نظافت با استفاده از دوربین محتاط ممنوع است.

منبع دوربین مداربسته وایرلس دیجی ویرا

  • گروه مهندسی دیجی ویرا