دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

انواع دوربین مداربسته بیسیم؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۰۶ ب.ظ

چرا دوربین مداربسته بیسیم?

شما سخت تلاش می کنید تا خانواده خود را با ایمنی و امنیت خانه ای که شایسته آن هستند ، تأمین کنید. با خرید دوربین مداربسته بیسیم دیجی ویرا که دارای ویدئوی مبتنی بر ذخیره سازی هستند ، می توانید از سبک زندگی شلوغ خود لذت ببرید و مطمئن باشید خانواده و خانه همیشه در امنیت هستند. یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم به جلوگیری از جرایم نیز کمک می کند. وقتی سارقین یک دوربین بیسیم در فضای باز می بینند ، به جای دیگری می روند. خرید دوربین مداربسته مخفی بیسیم دسترسی از راه دور شما را قادر می سازد سیستم امنیتی خانه خود را در هر زمان ، شبانه روز - از هر مکان کنترل کنید.

دوربین مداربسته

تمام آنچه شما نیاز دارید لپ تاپ ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود است تا از نزدیک مراقب افراد مهم و چیزهای زندگی خود باشید. اعلان هایی را برای رویدادهایی که برای شما مهم هستند - مانند باز شدن درب یا کابینت اسلحه - دریافت کنید. دیجی ویرا دوربین مداربسته مخفی بیسیم با وضوح بالا با ویژگی هایی را ارائه می دهیم که استفاده از آنها را آسان می کند. ویدئو در پیگرد قانونی جنایتکاران نقش مهمی دارد. دفاتر اجرای قانون در سراسر کشور به شما خواهند گفت که آنها ویدیو را دوست دارند. یک سیستم نظارت بر خانه مستند سازی اتفاقات را آسان می کند و به شما امکان می دهد رویدادها را برای راحتی خود مرور کنید. در ارتباط باش بچه ها را تماشا کنید در حالی که کارهایتان را در خانه انجام می دهید قبل از باز کردن درب منزل خود ببینید بازدیدکنندگان را در خانه خود نظارت کنید - خدمات نظافت ، خدمات افراد و غیره در پرستار کودک چک کنید سگ را بررسی کنید مراقب فضای استخر باشید ببینید بسته شما وارد شده است؟ در حالی که در تعطیلات نیستید ، زبانه ها را در خانه خود نگه دارید هنگام مسافرت کاری یا دور از محل اعزام نظامی ، از راه دور اموال خود را کنترل کنید.

منبع : دوربین مداربسته بیسیم

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

انواع دوربین مداربسته مخفی ؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ

دوربین مداربسته مخفی

انواع دوربین مداربسته مخفی دوربین مداربسته مخفی کوچکترین دوربین جیبی قابل حمل (تقریباً به اندازه انگشت) در جهان است. کدام یک به عنوان یک دوربین بی سیم برای امنیت خانه استفاده می شود ، یا پرستار بچه / دوربین پلیس / دوربین مخفی / دوربین حیوان خانگی برای ضبط هر دو عکس و فیلم بدون اینکه مردم متوجه شوند. دوربین مداربسته مخفی کوچک همراه با آهن ربا و آینه قابل جابجایی است: آینه هایی که بالای لنز نصب شده اند و به راحتی آن را پنهان می کنند تا مینی بادامک مورد توجه قرار نگیرد. آهن ربا در پشت دوربین میکرو نصب شده است که می تواند به هر سطح فلزی متصل شود ، روش نصب راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد و آن را با استفاده گسترده تر استفاده می کند. چه آهن ربا و چه آینه ، می توانید از آنها هرچه بخواهید استفاده کنید فیلم و عکس با کیفیت Full HD دوربین مجهز با کیفیت HD 1920X1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط می کند.

دوربین کوچک مخفی

دید در شب دوربین مداربسته مخفی

دید در شب پیشرفته با چراغ های LED 4pcs برای نمایش واضح در شرایط کم نور (در هنگام ضبط نور چراغ روشن نمی شود) ضبط حلقه و تشخیص حرکت: دوربین مداربسته کوچک از کارت Micro SD با حداقل 4 گیگابایت و حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی می کند (کارت SD باید جداگانه خریداری شود) برای ضبط حلقه. وقتی کارت پر است ، قدیمی ترین پرونده های ویدیویی را به صورت خودکار بازنویسی می کند. تشخیص حرکت فقط هنگام تشخیص حرکت ضبط می کند ، که باعث می شود فضای ذخیره سازی نسبت به سایر دوربین های جاسوسی راحت تر باشد. با باتری داخلی 240 میلی آمپری ، دوربین بدنه می تواند حدود 50 دقیقه پس از شارژ کامل کار کند. این برنامه همچنین از کار هنگام شارژ کردن برای کار 24/7 پشتیبانی می کند استفاده آسان: برای شروع ضبط ، فقط یک کارت micro SD وارد کنید. دوربین مخفی شما را می توان در گوشه خانه ، دفتر ، انبار ، فروشگاه ، حیاط خانه ، باغ ، حتی در جیب یا یقه خود با کمک گیره ای که لوازم جانبی آن در جعبه قرار دارد ، قرار داد. علاوه بر این ، می توان آن را به عنوان یک دوربین فیلمبرداری اتومبیل یا یک دوربین اکشن در فضای باز ، حتی دوربین کوچک امنیتی روی پهپاد را به ضبط وصل کرد. منبع : دیجی ویرا

انواع دوربین مداربسته ahd مخفی دوربین مداربسته مخفی کوچکترین دوربین جیبی قابل حمل (تقریباً به اندازه انگشت) در جهان است. کدام یک به عنوان یک دوربین بی سیم برای امنیت خانه استفاده می شود ، یا پرستار بچه / دوربین پلیس / دوربین مخفی / دوربین حیوان خانگی برای ضبط هر دو عکس و فیلم بدون اینکه مردم متوجه شوند. دوربین مداربسته مخفی کوچک همراه با آهن ربا و آینه قابل جابجایی است: آینه هایی که بالای لنز نصب شده اند و به راحتی آن را پنهان می کنند تا مینی بادامک مورد توجه قرار نگیرد. آهن ربا در پشت دوربین میکرو نصب شده است که می تواند به هر سطح فلزی متصل شود ، روش نصب راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد و آن را با استفاده گسترده تر استفاده می کند. چه آهن ربا و چه آینه ، می توانید از آنها هرچه بخواهید استفاده کنید فیلم و عکس با کیفیت Full HD دوربین مجهز با کیفیت HD 1920X1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط می کند.

منبع : دوربین مداربسته مخفی

 

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

چه دوربینی بخریم با چه کاربردی؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ

تعادل رنگ سفید

تراز سفیدی این است که دوربین شما چگونه نور را ثبت می کند و به تصویر / فیلم شما دمای رنگ می بخشد. این در کلوین اندازه گیری می شود ، با هر رنگ منبع نور دارای دمای مربوط به خود است. نور میانه روز معمولاً در حدود 5600 کلوین (K) است که شمع آن در انتهای گرم با 2000K پایین و سایه تاریک در انتهای سرد با 9000K قرار دارد. اکثر دوربین ها در تنظیم خودکار تعادل رنگ سفید شما بسیار خوب هستند ، بنابراین از استفاده از تنظیم خودکار نترسید - اما اگر می خواهید کنترل بیشتری داشته باشید ، می توانید از پیش تنظیمات داخل دوربین استفاده کنید یا تراز سفیدی را به صورت دستی تنظیم کنید.

نرخ فریم

نرخ فریم شما چند فریم ضبط شده در هر ثانیه از فیلم است که معمولاً با اختصار FPS ثبت می شود. (از نظر فنی ، مگر اینکه از دوربین فیلم استفاده کنید ، این FIELDS در ثانیه است ، زیرا در واقع فریم هایی از تصویر را ضبط نمی کنید.) تا آنجا که نرخ فریم امروز در رسانه ها وجود دارد ، اکثر فیلم های بلند با سرعت 24 فریم در ثانیه ، فیلم ویدئو گرفته می شوند به طور معمول با 29.97 یا 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می شود و مواردی مانند اخبار پخش شده ، ورزش های زنده و کمدی های چند دوربین به طور معمول با 59.94 یا 60 فریم در ثانیه گرفته می شوند (مگر اینکه در کشوری باشید که به جای NTSC از PAL استفاده می کند که در آن شلیک می شود 25 و 50 فریم در ثانیه). با این وجود امروزه بسیاری از دوربین های مصرف کننده قادر به ضبط 60 ، 90 ، 120 ، 240 یا حتی حداکثر 1000 فریم در ثانیه هستند!

می توانید هر نرخ فریمی را که می خواهید برای فیلم خود انتخاب کنید ، اما با هر تنظیمات نتایج بسیار متفاوتی خواهید گرفت. نرخ فریم پایین تر مانند 24 فریم در ثانیه به شما نمای سینمایی یا "فیلم" تری می بخشد و حرکت تاری بیشتری را به فیلم شما اضافه می کند. عکسبرداری با سرعت 29.97 یا 30 فریم در ثانیه به شما نمای دیجیتالی یا "ویدیویی" بیشتری می بخشد و 94/59 یا 60 فریم بر ثانیه با تاری حرکت کمتر ، "اپرای صابون" یا "پخش مستقیم" را به شما می دهد.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

چند نوع از دوربین مداربسته مخفی

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

چرا دوربین مداربسته مخفی؟

دوربین های مداربسته مخفی ممکن است نمایش های جاسوسی دوران جنگ سرد یا خرس های عروسکی مشکوک به نظر می رسد که دوربین پرستار بچه ها را پنهان می کنند ، اما با ظهور فن آوری جدید مانند زنگ درهای ویدئویی و سیستم های امنیتی خانه ، نظارت پنهانی در میان کسانی که به دنبال حفظ بله ، پرستار بچه ها ، همچنین خانه داران ، دستیاران بهداشت در خانه (به ویژه برای سالمندان) و تحویل بسته ها. همانطور که فرانسیس جاگو ، مدیر ارشد موزه جاسوسی تعاملی  ، می گوید: "طبق بیش از گزارش نیویورک تایمز] روزانه بیش از 1.7 میلیون بسته شده از آستانهای آمریکا [دزدیده شده یا مفقود شده است] ، مردم تمایل بیشتری به نظارت بر حوادث خارج از کشور خود دارند.

دوربین مداربسته مخفی

قوانین دوربین مداربسته مخفی

قبل از استفاده از هر دوربین مداربسته بیسیم مخفی ، می خواهید قوانین نظارت در ایالت خود را مرور کنید. همانطور که مارتا کوهن استین ، وکیل خانوادگی و همسری شما ، از کوهن استین کاپور LLP توضیح می دهد ، نصب دوربین مخفی در خانه برای نظارت تصویری بدون رضایت پرستار بچه یا شخص ثالث غیر قانونی است ، اما دوربین ها هرگز در مکان ها مجاز نیستند در جایی که "انتظار حریم خصوصی" وجود دارد ، مانند حمام ، رختکن ، یا اتاق خواب برای یک پرستار بچه یا خانه دار. اندرو جرونیمو ، استاد حقوق و مدیر کلینیک اصلاحیه اول در دانشگاه کیس وسترن رزرو می گوید: نظارت صوتی داستان متفاوتی است: "قوانین در مورد ضبط صدا بسیار سخت تر از ضبط فیلم هستند." وی توضیح می دهد که ضبط مکالمه ای که شخصاً در آن شرکت ندارید در همه ایالت ها غیرقانونی است ، بنابراین با دوربین هایی که فقط فیلم ضبط می کنند همراه باشید.

گرچه افرادی که خانه ها یا آپارتمان های خود را در  اجاره می دهند ، از دوربین مخفی دیجی ویرا برای جلوگیری از سرقت یا تخریب استفاده می کنند ، طبق قانون ، وکیل ازدواج و خانواده Ken Jewell ، این "زمین متزلزل" است. وی می گوید: "مسلماً ، اگر شما کل آپارتمان را اجاره کرده اید و پس از بسته شدن در ، پا به آپارتمان نمی گذارید ، می توان تصور کرد که انتظار محرمانه ای منطقی وجود دارد" ، به همین دلیل ضبط هتل اتاق غیرقانونی است اگر صاحب مشاغلی هستید که به دنبال نظارت بر کارمندان یا مشتریان هستید ، استفاده از نظارت تصویری (دوباره فقط در مناطقی که انتظار حریم خصوصی نداریم) در املاک شرکت قانونی است.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

داروی ضد ویروسی remdesivir برای کرونا؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

وضعیت کرونا ویروس

در حال حاضر ، فقط یک دارو برای درمان COVID-19 تأیید شده است. هیچ درمانی برای COVID-19 در دسترس نیست. آنتی بیوتیک ها در برابر عفونت های ویروسی مانند COVID-19 مثر نیستند. محققان در حال آزمایش انواع روش های درمانی ممکن هستند.

داروی کرونا

FDA داروی ضد ویروسی remdesivir (وکلوری) را برای درمان COVID-19 در بزرگسالان و کودکان بستری در بیمارستان که 12 سال به بالا دارند ، تأیید کرده است. FDA مجوز استفاده اضطراری را برای داروی آرتریت روماتوئید باریسیتینیب (Olumiant) برای درمان COVID-19 در برخی موارد صادر کرده است. باریسیتینیب قرصی است که به نظر می رسد با کاهش التهاب و فعالیت ضد ویروسی در برابر COVID-19 عمل می کند. در FDA آمده است که باریسیتینیب ممکن است همراه با remdesivir در افرادی که با COVID-19 در بیمارستان بستری هستند و تحت تهویه های مکانیکی هستند یا به اکسیژن اضافی نیاز دارند ، استفاده شود.

دو داروی آنتی بادی مونوکلونال در دسترس است. آنتی بادی های مونوکلونال پروتئین هایی هستند که در آزمایشگاه ایجاد می شوند و می توانند به سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس ها کمک کنند. یک دارو ترکیبی از باملانی ویماب و اتزویماب است و داروی دیگر ترکیبی از دو آنتی بادی به نام های کازیروییماب و ایمدویماب است. هر دو دارو برای درمان COVID-19 خفیف تا متوسط ​​در افرادی که به دلیل COVID-19 بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری جدی قرار دارند ، استفاده می شود. درمان شامل یک تزریق داخل وریدی است که در یک شرایط سرپایی انجام می شود. برای اثربخشی بیشتر ، این داروها باید به زودی پس از شروع علائم COVID-19 و قبل از بستری شدن در بیمارستان ، تجویز شوند.

انستیتوی ملی بهداشت ایالات متحده کورتیکواستروئید دگزامتازون را برای افرادی که با COVID-19 شدید بستری هستند و از اکسیژن مکمل استفاده می کنند یا به تهویه مکانیکی نیاز دارند ، توصیه کرده است. در صورت در دسترس نبودن دگزامتازون ، ممکن است از کورتیکواستروئیدهای دیگر مانند پردنیزون ، متیل پردنیزولون یا هیدروکورتیزون استفاده شود.

FDA همچنین مجوز استفاده اضطراری برای درمان پلاسمای بهبودی برای درمان COVID-19 را صادر کرده است. پلاسمای نقاهت خون اهدا شده توسط افرادی است که از COVID-19 بهبود یافته اند. این برای معالجه افرادی که مبتلا به COVID-19 هستند در بیمارستان استفاده می شود.

بسیاری از افراد مبتلا به COVID-19 ممکن است بیماری خفیف داشته باشند و می توانند با مراقبت های حمایتی درمان شوند. مراقبت های حمایتی با هدف تسکین علائم انجام می شود و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مسکن ها (ایبوپروفن یا استامینوفن)

شربت سرفه یا دارو

باقی مانده

مصرف مایعات

هیچ مدرکی مبنی بر نیاز به اجتناب از ایبوپروفن یا سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAID) وجود ندارد.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا