دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

ردیاب شخصی و ویژگی های این دستگاه؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ

ویژگی های ردیاب شخصی


فناوری ردیاب شخصی از زمان پیدایش راه طولانی را پیموده است و اکنون در دسترس همگان قرار گرفته است و آن را به ابزاری ارزشمند برای استفاده شخصی و تجاری تبدیل کرده است. دستگاه های ردیاب شخصی دیجی ویرا در سال های اخیر به ویژه برای ردیابی وسایل نقلیه، افراد و حیوانات خانگی محبوب شده اند.

در این مقاله به مزایای ردیاب‌های شخصی می‌پردازیم و راهنمای جامعی در مورد نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های Ruhavik و Petovik برای ردیابی GPS ارائه می‌کنیم.

ردیابی GPS شخصی چیست؟


ردیابی GPS شخصی استفاده از فناوری GPS برای ردیابی و نظارت بر مکان وسایل نقلیه، افراد و حیوانات خانگی است. دستگاه GPS داده های موقعیت مکانی را از ماهواره ها دریافت کرده و به سرور ارسال می کند. سپس می توان به این اطلاعات از طریق یک پلت فرم مبتنی بر وب یا برنامه تلفن همراه دسترسی پیدا کرد و ردیابی موقعیت مکانی را در زمان واقعی برای کاربر فراهم می کند.

ردیاب های شخصی جی پی اس در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند و می توان از آنها برای اهداف مختلفی استفاده کرد. برخی از ردیاب ها برای ردیابی خودرو طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای ردیابی شخصی طراحی شده اند.

 

ردیاب های GPS برای وسایل نقلیه برای بهبود مدیریت ناوگان، کاهش هزینه های عملیاتی و جلوگیری از سرقت طراحی شده اند. این دستگاه‌ها می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند موقعیت ناوگان خود را در زمان واقعی نظارت کنند، همچنین رفتار راننده، مصرف سوخت و سایر معیارهای مهم را ردیابی کنند.
ردیاب‌های GPS برای افراد می‌توانند برای اهداف مختلفی مانند ردیابی مکان کوهنوردان، دوچرخه‌سواران و دوندگان و همچنین بستگان مسن یا افراد دارای اختلالات شناختی استفاده شوند. از ردیاب‌های شخصی جی‌پی‌اس نیز می‌توان برای نظارت بر موقعیت مکانی کودکان استفاده کرد و به والدین آرامش خاطر و توانایی اطمینان از ایمنی آنها را می‌دهد. این دستگاه‌ها را می‌توان به‌عنوان دستبند، گردن‌بند یا جاکلیدی استفاده کرد که باعث می‌شود آن‌ها محتاطانه و حمل آسان شوند.
 ردیاب‌های جی‌پی‌اس برای حیوانات خانگی برای ردیابی موقعیت حیوانات خانگی، به خصوص در صورت گم شدن آنها طراحی شده‌اند. این دستگاه ها معمولاً به قلاده حیوان خانگی متصل می شوند و از فناوری GPS برای ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی استفاده می کنند. ردیاب‌های جی‌پی‌اس برای حیوانات خانگی همچنین می‌توانند نظارت بر فعالیت را ارائه دهند، بنابراین صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند سطح ورزش و سلامت کلی حیوان خانگی خود را ردیابی کنند. این به ویژه برای صاحبان حیوانات خانگی با حیوانات خانگی مسن یا دارای اضافه وزن مفید است.
نحوه انتخاب ردیاب GPS شخصی مناسب
هنگام انتخاب یک ردیاب شخصی، مهم است که نیازهای خاص کاربر را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک ردیاب برای یک وسیله نقلیه باید قابلیت ردیابی بلادرنگ و geofencing را داشته باشد. یک ردیاب شخصی برای یک فرد باید کوچک، سبک و عمر باتری طولانی داشته باشد. برای ردیاب حیوانات خانگی، مهم است که دستگاهی را انتخاب کنید که بادوام، ضد آب و دارای قابلیت نظارت بر فعالیت باشد.

منبع digivira.blog.ir

  • گروه مهندسی دیجی ویرا