دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

راهنمای خرید ردیاب شخصی برای سالمندان؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۲۷ ب.ظ

ردیاب شخصی برای سالمندان

دستگاه های زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای بهبود زندگی سالمندان استفاده کرد. ردیاب‌های شخصی به مراقبین اجازه می‌دهند که مراقب عزیزان خود در هنگام بیرون رفتن باشند و به اطمینان از ایمنی آنها کمک کنند. ردیاب‌های شخصی کوچک که به‌طور خاص برای سالمندان طراحی شده‌اند، بر عملکردهایی تأکید دارند که ایمنی را افزایش می‌دهند، از جمله دکمه‌های اضطراری که مراقبان را هشدار می‌دهند، خدماتی که با پاسخ‌دهنده‌های اضطراری تماس می‌گیرند، و ابزارهایی برای نظارت بر معیارهای سلامت.

برای سالمندان مبتلا به بیماری آلزایمر یا زوال عقل، و همچنین سایر شرایطی که آنها را مستعد سرگردانی می کند، یک ردیاب شخصی می تواند نجات دهنده باشد. حتی اگر در ایالتی زندگی می‌کنید که دارای برنامه هشدار نقره‌ای است، یک ردیاب GPS برای سالمندان می‌تواند آرامش خاطری را برای شما فراهم کند که بدانید در صورت سرگردانی یا گم شدن می‌توانید سریعاً مکان مورد علاقه خود را پیدا کنید. و لزومی ندارد که بزرگ و مزاحم باشند - در واقع، بسیاری از ردیاب‌های مدرن GPS محتاطانه هستند و به عزیزان شما اجازه می‌دهند آنها را در ته کیف یا حتی دور گردن خود نگه دارد. اینکه بتوانید در صورت ناپدید شدن عزیزانتان، موقعیت مکانی او را پیدا کنید، می تواند به معنای واقعی کلمه زندگی آنها را نجات دهد.


ردیاب های GPS شخصی در مقابل سیستم های هشدار پزشکی


ردیاب‌های جی‌پی‌اس دیجی ویرا برای افراد مسن در اشکال مختلفی وجود دارند، از ساعت‌های پوشیدنی گرفته تا برچسب‌هایی که می‌توان آن‌ها را به یک ردیاب جاکلیدی یا به لباس‌های عزیزتان وصل کرد. تعداد فزاینده‌ای از دستگاه‌های مدرن شامل عملکرد هشدار پزشکی و ردیابی GPS هستند که بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌کنند.

سیستم‌های هشدار پزشکی اساساً به این منظور طراحی شده‌اند که سالمندان یا افراد دارای معلولیت تماس با امدادگران یا مراقبان اورژانس را در زمانی که نمی‌توانند به تلفن دسترسی پیدا کنند، مانند افتادن، آسان کنند. برخی از سیستم های هشدار پزشکی دارای ردیابی GPS داخلی هستند، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند.

ردیاب‌های جی‌پی‌اس در درجه اول به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به اعضای خانواده و مراقبین اجازه می‌دهند تا موقعیت مکانی عزیزشان را پیدا کنند. این ردیاب ها به ویژه برای مراقبان و اعضای خانواده افراد مسن مبتلا به زوال عقل، به ویژه کسانی که مستعد سرگردانی هستند، مفید است. برخی از ردیاب‌های GPS برای سالمندان اکنون دارای دکمه‌های داخلی هستند که سالمندان را قادر می‌سازد به خدمات اورژانسی دسترسی داشته باشند یا با مراقبان خود تماس بگیرند و اساساً به عنوان سیستم هشدار پزشکی و ردیاب GPS در یک واحد عمل می‌کنند.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

ردیاب شخصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی