دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

راهنمای خرید ردیاب فندکی خودرو؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱ ق.ظ

ردیاب فندکی خودرو

امروزه با افزایش سرقت وسایل نقلیه شرکت ها به دنبال این هستند تا ابزاری را تهیه کنند تا علاوه بر کوچک بودن از قابلیت مخفی بودن هم بهره ببرد .ردیاب فندکی خودرو یکی از این ابزارهای پیشرفته میباشد که در کنار کوچک بودن قلبیت مخفی بودن را نیز دارد .چرا که این ردیاب مانند شارژرهای فندکی است و دارای دو پورت USB می باشد تا کسی به آن شک نکند . شما حتی می توانید از این پورت ها برای شارژ کردن گوشی موبایل خود استفاده کنید  ردیاب فندکی خودرو از معدود جی پی اس ها می باشد که در معرض دید قرار میگیرد و کسی به ردیاب بودن آن شک نمی کند.


قابلیت های ردیاب فندکی خودرو

این ردیاب فندکی قابل استفاده برای همه جور وسیله نقلیه می باشد فقط کافی است جای فندکی داشته باشد . دارای موقعیت یابی بسیار دقیق است چرا که از چند سیستم موقعیت یابی استفاده می کند تا موقعیت جغرافیایی وسیله نقلیه شمارا به درستی و دقیق نشان دهد. ردیاب فندکی با ابعاد84*44*38 میلی متر و وزن 72 گرم جزو ردیاب های کوچک و مخفی قرار می گیرد. شما می توانید برای این ردیاب محدوده امن تعریف کنید به این صورت که اگر از محدوده جغرافیایی مورد نظر شما خارج شود به شما یک پیام کوتاه یا هشدار ارسال می کند . یا اگر این ردیاب از فندکی خودرو جدا شود نیز به شما اطلاع داده می شود .

جی پی اس فندکی خودرو همچنین دارای یک دکمهsos میباشد که در صورت داشتن وضعیت اضطراری می توانید آن را فشار دهید و برای کسانی از قبل مشخص کردید پیام کوتاه یا sms فرستاده میشود. این ردیاب فندکی دارای شنود نیز می باشد و صداهای داخل کابین را به صورت واضح برای شما پخش می کند .

 

  • گروه مهندسی دیجی ویرا