دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۱۵ گام مهم برای بالا بردن امنیت خانه

گروه مهندسی دیجی ویرا | يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ

۱۵ گام مهم برای بالا بردن امنیت خانه

 

یکی از مسائل مهمی که باید در سطح جوامع توجه ویژه‌ای به آن شود امنیت است. امنیت در واقع از دو جنبه حائز اهمیت است؛ امنیت روانی و امنیت جانی […]

 

 

امنیت منزل

یکی از مسائل مهمی که باید در سطح جوامع توجه ویژه‌ای به آن شود امنیت است. امنیت در واقع از دو جنبه حائز اهمیت است؛ امنیت روانی و امنیت جانی و مالی.

تأمین امنیت جانی و مالی در جامعه عمدتاً باید توسط ارگان‌های دولتی صورت گیرد اما این بدان معنا نیست که خودمان تلاشی برای برقراری این امر نکنیم. بالا بردن امنیت خانه یکی از مسائل مهمی است که می‌توان گفت بیش از هرکس به صاحب‌خانه مربوط است و باید اقدامات پیشگیری از دستبرد و هرگونه تجاوز به حریم خصوصی خانه توسط او انجام گیرد.
امنیت خانه امروزه به دلیل بالا رفتن آمار سرقت‌های خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عوامل متعددی در بالا بردن امنیت خانه دخیل هستند که توجه به آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی دست سارقان را از تجاوز به خانه کوتاه کند. در هر حال اگر کمی منطقی فکر کنیم همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.
آمارها نشان می‌دهد که اکثر سرقت‌ها در هنگام روز اتفاق می‌افتد. چون در عصر حاضر شاهد آن هستیم که زن و مرد هر دو شاغل هستند. بنابراین در صورت پایین بودن امنیت خانه سارقان در روز فرصت بیشتری برای نفوذ به خانه پیدا می‌کنند.
برای پیشگیری از سرقت منزل و مقابله با دزدی نیازی نیست اطراف خانه گودال حفر کنید یا کارهای دیگری را که باعث جلب توجه می‌شوند انجام دهید. در ادامه با ۱۵ گام مهم برای پیشگیری از سرقت و ایجاد امنیت خانه آشنا خواهید شد.

 

توجه به اصول ایمنی نقش کلیدی برای امنیت خانه را ایفا می‌کند. رعایت این اصول نه تنها برای همه لازم است، بلکه باید به عنوان یک وظیفه به آن نگاه شود.

 

دوربین مدار بسته

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

مراحل اجرایی شدن نصب دوربین مداربسته در محل شما توسط دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ

اگر بخواهیم یک سیستم حفاظتی و نظارتی مثل دوربین مداربسته در یک مکان پیاده سازی کنیم، لازمه برنامه ریزی و زمان بندی داشته باشیم و یک پروژه تعریف کنیم.👇 .


بازدید محل توسط کارشناسان تیم دیجی ویرا
 

برای اینکه هزینه کلی نصب دوربین و تجهیزات برآورد شود و جانمایی دوربین ها به درستی توسط تیم دیجی ویرا طراحی شود، کارشناسان ما با تماس شما در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام می شوند که براساس نیاز و هدف پروژه به شما مشاوره لازم زا اعلام بفرمایند.

دوربین مداربسته دیجی ویرا

.
امکان سنجی جهت نصب

 

دراینجا بررسی توسط کارشناس دیجی ویرا با توجه به محل مورد نظر اعلام می شود که امکان نصب دوربین مدار بسته در محل وجود دارد یا خیر! خیلی مکان ها هستند که کابل کشی یا نصب دوربین را تقریبا غیر ممکن میکنند مگر اینکه نیاز به مناسب باشد. درواقع راهکارهای لازم ارائه میشود.
 

تهیه پیش فاکتور برای تجهیزات
 

حالا که تجهیزات مشخص و هزینه برآورد شد، به شما یک پیش فاکتوربا تمام جزییات موارد مصرفی از قبیل دوربین ، کابل ، سوکت و اجرت نصب داده می شود.
 

نصب و راه اندازی سیستم
 

در این مرحله تمامی موارد تعیین شده در ابتدای پروژه ، پیاده سازی میشود و کار نصب و راه اندازی تا انتها انجام میشود و آموزش های لازم هم داده میشود.
 

تحویل به کارفرما و اخذ تاییدیه
 

بعد از اجرای پروژه تمام تجهیزات بر اساس فاکتور تحویل شما مشتری گرانقدر می شود و در انتها تیم دیجی ویرا برای اعتماد شما مشتری عزیز به ما ، گارانتی 1 ساله محصولات به شما تحویل داده می شود. هدف تیم دیجی ویرا جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا