دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

معرفی انواع دوربین لامپی بیسیم ؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۳۸ ب.ظ

معرفی انواع دوربین لامپی

دوربین لامپی از دوربین های مداربسته پر طرفدار این روز ها می باشد ،این دوربین ها به دلیل شباهتی که به لامپ دارند جز دوربین های مداربسته مخفی محسوب می شود ، چون بعضی از مدلها کاملا شبیه لامپ هستند و حتی مانند لامپ روشن می شود و نور می دهد، همچنین فاقد هزینه های جانبی نصب و خرید تجهیزات نصب می شود ، بلکه فقط به یک سرپیچ لامپ نیاز دارد .

انواع دوربین های مداربسته لامپی

انواع دوربین های لامپی بیسیم در فروشگاه دیجی ویرا موجود است که همه مدلها دارای انتقال آنلاین تصاویر می باشند ، بنابراین به یک مودم وای فای نیاز دارد .

این دوربین ها قادر به تصویر برداری از همه فضاها به طور کامل اند زیرا بعضی از مدل های دوربین لامپی دارای لنز 360 درجه هستند که تصویر پانوراما یا چشم ماهی را در اختیار شما قرار می دهد مدلهایی هم هستند که لنز قدرتمندتری دارند که به اسم دوربین لامپی 5 مگاپیکسل معروف هستند که تصویر بسیار شفاف تری نسبت به دوربین لامپی های 2 مگاپیکسل دارند.

نوع دیگری از دوربین های لامپی هم وجود دارد که شما می توانید از راه دور دوربین را به هر طرف که می خواهید بچرخانید که به این نوع دوربین ها،دوربین لامپی چرخشی بیسیم گفته می شود که این مدلها هم از کیفیت تصویر خوبی برخوردار هستند امکانات اضافه تری هم نسبت به دوربین های لامپی معمولی دارند از امکانات اضافه تر می توان به تعقیب سوژه و پروژکتور و چرخش دوربین اشاره کرد.


قابلیت های انواع دوربین لامپی بیسیم

دوربین های لامپی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت را دارند ، که تا 30 روز فیلم صدا را ذخیره و نگهداری می کنند . از دیگر قابلیت های دوربین می توان به ارتباط دوطرفه اشاره کرد ،زیرا دارای اسپیکر و میکروفون می باشند که شما هم میتوانید با محیط صحبت کنید هم صدای محیط را داشته باشید .

این دوربین ها دزدگیر هم هستند . زیرا در صورت تشخیص صدا و حرکت در اطراف خود ،بلافاصله شما را از طریق ایمیل یا اپلیکیشن مخصوص در موبایل شما را خبردار می کند.

منبع

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب پارکینگ؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۱۳ ب.ظ

راهنمای دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

امروزه در بسیاری از آپارتمان ها برای جلوگیری از سرقت و امنیت بیشتر از دوربین های مداربسته استفاده می کنند .در صورتی که شما دوربین های مداربسته مناسب پارکینگ خود را انتخاب کنید ، امنیت پارکینگ خود را فراهم کرده اید . شما باید ببینید که نیاز به چه دوربینی با چه قابلیت هایی دارید تا انتخاب درستی داشته باشید .در ادامه درباره قابلیت ها و تکنولوژی های مختلف که امنیت شما را تامین می کند خواهیم پرداخت.

دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته برای پارکینگ سرپوشیده

از قابلیت های مهم برای دوربین مداربسته پارکینگ کیفیت تصویر خوب و واضح می باشد . تا شما بتوانید چهره های افراد مختلف که در پارکینگ شما رفت و آمد می کنند را تشخیص دهید. برای پارکینگ های سربسته چون بیشتر پارکینگ ها سقف کوتاه هستند تیم فنی فروشگاه دیجی ویرا بیشتر دوربین های دام سقفی پیشنهاد می دهند زیرا امکان تغییر جهت وجود ندارد تا کسی برای سواستفاده آن را بچرخاند حتی شما می توانید از دوربین های دام بیسیم هم استفاده کنید یا از دوربین های مداربسته سیمکارت خور که بسیار راحت هم نصب می شوند.

دوربین مداربسته بولت پارکینگ

اگر دوربین را برای اماکن سر باز و بیرونی میخواهید به شما دوربین های مداربسته بولت یا دام ضدآب پیشنهاد می شود چون در فضا های باز گردو غبار و آب باران ممکن است به دوربین آسیب بزند که این مدل از دوربین های بولت هم مدلای باسیم و بیسیم موجود است که در مدل های بیسیم قابلیت های بسیار زیادی دارد شما می توانید از دوربین های بولت بیسیم سیمکارت خور هم استفاده کنید.

دوربین های مداربسته پلاک خوان

گاهی ممکن است افراد به دوربینی نیاز داشته باشند که پلاک خوان باشد و پلاک ماشین ها را ثبت کند . پس باید دوربین های مداربسته مخصوص پلاک خوان را تهیه کنید . از قابلیت های مهم دیگر که برای دوربین های مداربسته پارکینگ ها نیاز است دیددرشب می باشد .زیرا پارکینگ ها مکان هایی هستند که به صورت شبانه روزی ورود و خروج دارند .

 

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

ویژگی ها و راهنمای مشخصات دوربین لامپی چرخشی بیسیم؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | پنجشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

دوربین لامپی چرخشی بیسیم (گردان)

نصب دوربین یکی از مشکلات مشتریانمان بوده است که فروشگاه دیجی ویرا برای صحولت در نصب دوربین ها مدل های دوربین لامپی را در فروشگاه دیجی ویرا موجود کرده است تا شما مشتریان به وسیله یک سرپیچ لامپ بتوانید دوربین خود را روشن نموده و از امکانات آن استفاده کنید و این نوع دوربین ها از مدلهای دوربین های مداربسته ارزان و با کیفیت با بالاترین قابلیت ها در بازار هستند.
تصویر و چرخش دوربین لامپی

تصویر دوربین لامپی چرخشی گردان از کیفیت Full-HD-1080 برخوردار است با لنز دوربین 2 مگاپیکسل که شما می توانید تا فاصله 25 متری را در روز به صورت واضح تشخیص چهره داشته باشید و در شب هم بین 15 الی 20 متر تصویر واضحی به شما می دهد.

چرخش این دوربین هم به صورت 90 درجه عمودی و 360 درجه به صورت افقی می باشدکه شما می توانید از راه دور به وسیله نرم افزار موبایل و لبتاب به راحتی از هر جای دنیا دوربین مداربسته وایرلس خود را هدایت کنید تا نظارت بهتری بر محیط داشته باشید.

دوربین چرخشی طرح لامپ

 

مشخصات دوربین لامپی چرخشی بیسیم
نوع: دوربین بیسیم
برنامه: v380
وضوح تصویر : 1080P (Full-HD)
لنز (میلی متر): 3.6 میلی متر
سنسورتصویر : CMOS
لنز دوربین : 2 مگاپیکسل

دارای میکروفون و اسپیکر صدای دوطرفه

دزدگیر : دارد
فرمت فشرده سازی ویدئو: H.264
سرپیچ مورد استفاده: E27
اتصال: بیسیم
پشتیبانی حافظه: ساپورت رم تا 128 گیگ
چرخش : 360° (افقی) /90° (عمودی)
ضدآب و گردوغبار : دارد
دید در شب :مادون قرمز + LED تمام رنگی
نرم افزار تلفن همراه: Android/ios
اندازه : 150*65 میلی متر
وزن : 280 گرم

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

معرفی دوربین مداربسته شیائومی و ویژگی های آن؟+فیلم

گروه مهندسی دیجی ویرا | دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷ ب.ظ

 

معرفی دوربین مداربسته شیائومی

اکثر دوربین های امنیتی در موقعیت خود قفل می شوند و برای همیشه به همان مکان خیره می شوند. اخیراً چند دوربین دیگر دیده ام که به شما امکان می دهند میدان دید را جابجا کنید. Mi Home Security Camera 360° یکی دیگر از مدل های مقرون به صرفه است که می تواند دید کامل 360 درجه را داشته باشد.

با ضبط آفلاین از طریق اسلات کارت Micro SD، فضای ذخیره‌سازی ویدیویی بدون اشتراک را دریافت می‌کنید و از هزینه‌های مداوم جلوگیری می‌کنید.

کنترل حرکت کاملاً ابتدایی است و بار دیگر، این دوربین موقعیت «خانه» ندارد، بنابراین باید به خاطر داشته باشید که آن را به صورت دستی بر روی ناحیه ای که به آن علاقه دارید فوکوس کنید. و من دوربین های 1080p بهتری دیده ام.

طراحی و نصب
اسلات کارت Micro SD
قابل نصب روی دیوار یا قفسه کتاب
دوربین مداربسته شیائومی  Mi Home Security 360 درجه با بدنه پلاستیکی سفید و صاف خود، کاملاً تمیز به نظر می رسد. می توان آن را روی قفسه کتاب نصب کرد، اگرچه یک پایه سقفی پیچی نیز برای این قفسه وجود دارد.

از آنجایی که می توانید لنز را در برنامه به صورت افقی و عمودی حرکت دهید، لازم نیست در مقایسه با یک دوربین امنیتی معمولی در مورد مکان قرار دادن این دوربین کاملاً متفکر باشید، زیرا می توانید بعداً نمای آن را نیز تنظیم کنید. این شبیه به Nooie Cam 360 است.

دوربین امنیتی Mi Home با لنز 360 درجه 2K


لنز را داخل محفظه آن به سمت بالا حرکت دهید و به اسلات کارت Micro SD دسترسی پیدا کنید. هیچ چیزی ارائه نشده است، اما می توانید تا 32 گیگابایت نصب کنید.

اسلات کارت SD دوربین امنیتی Mi Home 360° 2K


پس از نصب و روشن شدن با استفاده از درگاه USB ارائه شده، می توانید دوربین را به شبکه خانگی خود متصل کنید. کنترل دوربین 360 درجه امنیتی Mi Home از طریق برنامه Xiaomi Home انجام می شود که محل نگهداری دیگر محصولات هوشمند این شرکت است. همچنین قبل از اینکه این شرکت به برنامه خود منتقل شود، برنامه پیش‌فرض جاروبرقی‌های ربات Roborock بود.

دوربین امنیتی Mi Home پورت USB 360 درجه 2K


امکانات
جابجایی آسان دوربین از طریق اپلیکیشن
کنترل های تشخیص حرکت اولیه
مدیریت ضبط کمی آزار دهنده
پس از ورود به برنامه، می‌توانید روی تصویر کوچک دوربین ضربه بزنید تا به نمای زنده بروید. این به شما یک مکان‌نمای بزرگ روی صفحه می‌دهد که می‌توانید برای حرکت دوربین از آن استفاده کنید: می‌تواند 360 درجه افقی کامل و 108 درجه عمودی را بگیرد. این برای حرکت در اطراف و مشاهده کل اتاق کافی است.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین طرح شارژر یا شارژر دوربین دار چیست؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | پنجشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۵۱ ب.ظ

دوربین طرح شارژر

دوربین طرح شارژر نوعی دوربین مداربسته است که شبیه به شارژر می باشد . این شارژر دوربین دار از نوع دوربین مداربسته مخفی می باشد . لنز دوربین آن به حدی کوچک می باشد که اصلا قابل رویت نمی باشد . همچنین شما از این دوربین می توانید به عنوان شارژر استفاده کنید . در این صورت هیچ کس به آن شک نخواهد کرد . این دوربین در دسته دوربین های مداربسته بیسیم می باشد زیرا از طریق وای فای به صورت آنلاین به موبایل ، تبلت یا لپ تاپ شما نمایش داده می شود . و شما می توانید تصاویر واضح و شفاف فضای مورد نظر خود را مشاهده کنید .

دوربین مخفی طرح شارژر
قابلیت های شارژر دوربین دار

نصب آسان دوربین طرح شارژر

نصب شارژر دوربین دار نیازی به هیچ تخصصی ندارد . زیرا نه به دستگاه DVR و نه به سیم کشی خاصی نیاز دارد .  این دوربین باتری داخلی ندارد و برای روشن کردن آن و شروع فیلم برداری فقط کافی است دوربین را به پریز برق متصل کنید . پس شما فقط به یک پریز برق نیاز دارید .

قابلیت تشخیص حرکت

شارژر دوربین دار از تکنولوژی تشخیص حرکت بهره می برد . در این قابلیت هر موقع جلوی دوربین حرکتی انجام شود که مشکوک باشد دوربین به موبایل شما آلارم میفرستد و برای شما عکس ارسال می کند . این ویژگی بسیا کارآمد شما را از خطرات آگاه می کند تا شما جلوی آن را بگیرید .

دید در شب شارژر دوربین دار

دوربین شارژری قابلیت فیلم برداری در شب را نیز دارد . این دوربین در شب می تواند تا فاصله 5 متر را برای شما فیلم برداری کند . همچنین قابلیت ضبط صدا در هنگام فیلم برداری را هم داراست .

کیفیت تصویر شفاف و واضح

شارژر دوربین داردارای کیفیت تصویر 10 مگاپیکسل می باشد که تصاویری واضح را به شما تحویل می دهد . این دوربین تصاویر را به صورت HD برای شما ارسال می کند .

کارت حافظه

دوربین طرح شارژر از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند . این دوربین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت  را دارد . در این صورت شما می توانید فیلم ها را هم به صورت آنلاین مشاهده کنید و هم فیلم ها را ذخیره کنید و بازبینی کنید .

زاویه دید

این دوربین با داشتن وضوح بالای تصاویر همچنین دارای زاویه دید 90 درجه نیز می باشد . شما می توانید این دوربین را با خواندن اطلاعات آن از سایت دیجی ویرا خریداری فرمایید .
 

  • گروه مهندسی دیجی ویرا