دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دوربین مداربستهAHDچه میکند؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۳ ب.ظ

دوربین مدار بسته AHD چرا؟

دوربین مداربسته AHD با نام دوربین مداربسته AHD و یا دوربین مداربسته آنالوگ HD شناخته می شوند. کلمهAHD مخفف کلمه "Analogue High Definition" است که به معنی دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD می باشد.دوربین های مداربسته AHD از تکنولوژی های انتقال تصاویراست که رسانه ها را با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آنالوگ ارائه می دهند .
دوربین مداربسته AHD

دوربین مداربستهAHDچه میکند:

این دوربین دو ویژگی مهم دارد که آن را از انواع دیگر دوربین متمایز میکند.

اولین ویژگی های آن تکنولوژی مورد استفاده در نوع تصویر و قیمت دوربین مداربسته AHD است. همانطور که از اسم محصول مشخص است این دوربین مداربسته از خانواده آنالوگ می باشد ولی وضوح تصویر این محصول برحسب مگاپیکسل (Megapixel) است و دیگر از کیفیت خطی تلویزیون (TVL) که تکنولوژی قدیم دوربین مداربسته های آنالوگ می باشد، استفاده نمی کند. در ابتدای مسیر، این محصول فقط با رزولوشن 1 مگاپیکسل به بازار عرضه شد که دربردارنده وضوح تصویر 480×720 با نرخ 30 فریم بر ثانیه بود اما تا سال 2020 این دوربین ها با وضوح 5 مگاپیکسل تولید و روانه بازار شده است.

ویژگی دوم و مهم این دوربین طول مسافت ارسال تصویر بر روی کابل کواکسیال است. دوربین های AHD همانند دوربین های آنالوگ از بستر کابل کواکسیال بهره می برند. در دوربین مداربسته CVBs طول مجاز کابل کشی برای ارتباط بین دوربین و دستگاه ضبط DVR، تا مسافت 100 متر است ولی در دوربین مداربسته AHD این مسافت تا 150 متر افزایش پیدا کرده که عاملی مهم در راه اندازی سیستم نظارتی، مد نظر قرار می گیرد.
دوربین مداربستهAHD

ویژگی فیزیکی دوربین مداربستهAHD:

ین محصول هم به صورت دوربین مداربسته بالت (Bullet) و هم دوربین مداربسته دام (Dome) با بدنه آلومینیومی و پلاستیکی با ویژگی ضدآب (Water Proof) و دید در شب در مسافت های گوناگون ارائه شده است. دوربین مداربسته AHD می تواند به دلیل هزینه پایین جابجایی، جایگزین بسیارخوبی برای دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی باشد.
دوربین مداربستهAHD

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین مداربسته بیسیم چه مزیت هایی دارد

گروه مهندسی دیجی ویرا | شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

5 مزیت دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مدار بسته بیسیم قابل حمل و نصب آسان در دوربین های امنیتی هوشمند خانگی است دوربین های مدار بسته بیسیم همانند دوربین های مدار بسته سیمی دارای نقاط قوت و ضعف هستند با امکان قرار دادن دوربین های مدار بسته بیسیم در هر مکانی در خانه خود و بدون نگرانی ازکابل کشی، در بین کاربران بسیار محبوب شده اند علاوه بر نصب ساده ، انعطاف پذیری و راندمان ، قیمت دوربین مدار بسته بیسیم نیز بسیار متناسب با بودجه شما می باشد در اینجا پنج مزیت الویت های قیمت دوربین مدار بسته بیسیم در هنگام خرید را ارائه می دهیم.

1-دوربین مداربسته بیسیم سیم کشی ندارد
دوربین مداربسته بیسیم

بارزترین مزیت دوربین مداربسته بیسیم این است که هیچ سیم وجود ندارد که نگران کابل کشی و کنده کاری باشید این امر به شما این امکان را می دهد که دوربین مدار بسته خود را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید مانند : دوربین لامپی همچنین اگر می توانید از دوربین مدار بسته بیسیم مخفی برای اقدامات امنیتی استفاده کنید زیرا پنهان کردن آن بسیار ساده تر خواهد بود  قیمت دوربین مدار بسته بیسیم مخفی نسبت به سایر دوربین ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

2-نصب آسان دوربین های بیسیم
دوربین مدار بسته بیسیم

برای بسیاری از دوربین های مدار بسته ، شما باید سوراخ هایی را در دیوار ایجاد کنید و یک نوع مکان مناسب برای نصب و راه اندازی پیدا کنید اما با داشتن دوربین مداربسته بیسیم ، شما دیگر مشکلات نصب را نخواهید داشت و می توانید دوربین مدار بسته بیسیم خود را به هر جهت که مایل هستید،  بچرخانید و خودتان زاویه دید مناسب را تنظیم کنید بنابراین دوربین مدار بسته بیسیم قابل حمل و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

3-انعطاف پذیری دوربین مداربسته بی سیم
دوربین مداربسته بیسیم

با یک دوربین مداربسته بیسیم انعطاف پذیری نیز افزایش می یابد زیرا شما می توانید دوربین مدار بسته بیسیم را در هر مکانی که می خواهید قرار دهید و آن را به طیف گسترده ای از تنظیمات برنامه ریزی کنید و از لحاظ فیزیکی بدون نیاز به برخورد با سیم ، آن را به مکان دیگری منتقل کنید .

4-کنترل از راه دور دوربین های بیسیم

با استفاده از دوربین مدار بسته بیسیم و اینترنت می توانید حوادث را حتی در صورت دور از دسترس بودن نظارت کنید برای ضبط و پخش رویدادها از طریق اینترنت می توانید از اپلیکیشن در تلفن همراه خود استفاده کنید .

5-قیمت دوربین مداربسته بیسیم پایین تر نسبت به دوربین های مداربسته باسیم

از آنجا که این نوع از دوربین های مدار بسته بدون سیم است ، به طور معمول ابزارها و لوازم جانبی کمتری وجود دارد که مورد نیاز خواهند بود در نتیجه این امر به شما امکان می دهد تا در هزینه لوازم جانبی خود صرفه جویی کنید  بنابراین قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شما متناسب با بودجه شما خواهد بود. در هنگام خرید دوربین مدار بسته بیسیم ، مزایایی وجود دارد که شما قادر خواهید بود .

  • گروه مهندسی دیجی ویرا