دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

دوربین اندوسکوپی شلنگی چه کاربرد هایی دارد؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۱۶ ب.ظ

ویژگی دوربین اندوسکوپی فنری:

یک دوربین آندوسکوپی چند منظوره، Tracer HardWire USB، برای هر موقعیتی که در آن بازرسی/دسترسی به نقاط صعب العبور، مانند لوله های فاضلاب، دریچه ها، ماشین آلات، موتورها، وسایل نقلیه و غیره، مناسب است. منطقه انتخاب شده، روشن شده با 6 LED (با شدت نور قابل تنظیم) ممکن است عکس یا فیلم گرفته شود و در تلفن/رایانه شما ذخیره شود.

دوربین اندوسکوپی شلنگی

به لطف اتصال WiFi، می توانید تصویر را نمایش داده و به صورت بی سیم از روی صفحه نمایش تلفن هوشمند خود مدیریت کنید، که عملکرد تلفن و دوربین بازرسی را آسان تر می کند و به شما امکان می دهد آنها را به طور مستقل کار کنید. انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری لیتیومی یکپارچه 3.7 ولتی با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت تامین می کند.

دوربین اندوسکوپی فنری دیجی ویرا سفت شده به طول 5 متر به شما این امکان را می دهد که دوربین بازرسی را در هر جهتی بدون اثر "لغزش لنز" معرفی کنید. برخلاف سیم‌های انعطاف‌پذیر، می‌توانید شکل این کابل را تنظیم کنید تا آن را در نقاط تنگ قرار دهید و تصویر آن نقطه دقیق را روی مانیتور یا صفحه نمایش گوشی هوشمند خود نمایش دهید.

به لطف نرم افزار اختصاصی، آندوسکوپ به شما امکان می دهد تصویر را از طریق یک اتصال سیمی با استفاده از پورت USB و به صورت بی سیم روی تبلت یا گوشی هوشمند، هم با سیستم عامل اندروید و هم iOS، پیش نمایش و ضبط کنید.

مجموعه‌ای از نوک‌های قابل تعویض (قلاب، آهنربا، آینه) به شما امکان می‌دهد نه تنها پیش‌نمایش کنید، بلکه اشیاء را از تنگ‌ترین گوشه‌ها نیز بگیرید، و یک کلاه محکم به شما اجازه می‌دهد لنز را زیر آب کار کنید!
سیستم دوربین آندوسکوپی یک تجهیزات رایج برای جراحی آندوسکوپی و کم تهاجمی است. با این حال، سیستم دوربین آندوسکوپ سنتی عموماً حجیم است، که برای مواردی که نیازهای حرکتی بالایی دارند، مانند مسافرت، معاینه کنار تخت و درمان پزشکی صحرایی، مناسب نیست. با اجرای تمرین چندمکانی برای پزشکان، سیاست های پشتیبانی نقطه به نقطه برای موسسات پزشکی، تقاضا برای حمل و نقل افزایش یافته است.

سیستم دوربین آندوسکوپی دیجی ویرا USB FHD توسط North-Southern Electronics Limited با هدف برآورده کردن الزامات فوق توسعه یافته است. این محصول در اصل طراحی شده است که نورپردازی، تصویربرداری، کنترل و مدیریت بیمار را ادغام می کند و دارای عملکرد بالا و قابلیت حمل بالا است. این محصول الزامات ضدعفونی خیساندنی، پلاسما با دمای پایین و استریلیزاسیون گلوتارآلدئید را برآورده می کند. در صورت استفاده، به سادگی با رابط USB3.0 کامپیوتر متصل شوید، می توانید به جراحی آندوسکوپی، معاینه و ضبط دست پیدا کنید. با راه حل یکپارچه ضبط و پخش ویدئوی جراحی که توسط NSE توسعه یافته است، می توان انتقال ویدئوی همزمان را تحقق بخشید.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

سیستم دستگاه دی وی ار چیست؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ق.ظ

سیستم DVR چیست؟


DVRمخفف Digital Video Recorders است. آنها به شما اجازه می دهند فیلم امنیتی را که دوربین مداربسته شما می گیرد ضبط کنید و به شما امکان می دهد در صورت نیاز آن را تماشا کنید. این برای امنیت سایت بسیار مهم است. در صورت تهدید امنیتی یا حمله جنایی، یک دستگاه DVR تضمین می‌کند که فیلم‌های امنیتی را به عنوان مدرک در اختیار دارید و همچنین به شما امکان می‌دهد مهاجم را شناسایی کنید. در واقع، کسب‌وکارها در هر اندازه باید عادت داشته باشند که به طور منظم از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند، زیرا در صورت آسیب فیزیکی یا سرقت از شما محافظت می‌کند.

دستگاه دی وی ار

سیستم‌های DVR موجود امروزی معمولاً قادر به ضبط فیلم از حداکثر 16 دوربین مدار بسته امنیتی به طور همزمان هستند که به عنوان «ضبط چند کاناله» شناخته می‌شود. دستگاه‌های DVR دیجی ویرا همچنین دارای هارد دیسک‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند فیلم‌های ضبط شده را ذخیره و پشتیبان بگیرید. از طرف دیگر، محصولات DVR پیشرفته‌تر از فضای ذخیره‌سازی ابری پشتیبانی می‌کنند یا حتی با برنامه‌هایی عرضه می‌شوند که به شما کمک می‌کنند پخش‌های زنده را هنگامی که از سایت خود دور هستید نظارت کنید.

تفاوت بین DVR و NVR چیست؟

در حالی که DVR مخفف Digital Video Recorder است، NVR مخفف Network Video Recorder است. دستگاه‌های NVR از دوربین‌های IP استفاده می‌کنند که از نظر فناوری پیشرفته هستند و می‌توانند به تنهایی فیلم‌های ویدئویی را ضبط و ذخیره کنند - با کمک اتصال به اینترنت. از طرف دیگر سیستم های DVR از دوربین های آنالوگ استفاده می کنند. این دوربین ها قادر به ذخیره و ضبط فیلم های دوربین مداربسته نیستند. آن‌ها فیلم‌های جریان‌یافته پردازش‌نشده را از طریق کابل‌های کواکسیال به دستگاه DVR ارسال می‌کنند – که سپس ویدیو را پردازش می‌کند.

در اصطلاح فنی: "DVR سیگنال های ویدئویی را رمزگذاری و ذخیره می کند، در حالی که یک NVR ویدئویی را ذخیره می کند که دوربین آن را رمزگذاری می کند."

چگونه دوربین امنیتی خود را به دی وی ار خود متصل می کنید؟
ویدیوهای زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد دقیقا چگونه دوربین مداربسته خود را با استفاده از DVR به مانیتور متصل کنید، با یک مثال در زیر.

ویژگی وضوح در دستگاه DVR دیجی ویرا چیست؟
یکی از مواردی که هنگام ارزیابی ویژگی وضوح در یک سیستم DVR باید در نظر داشت، معیار «فریم در ثانیه» است، زیرا این امر به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که فیلم امنیتی ضبط‌شده شما از کیفیت کافی برخوردار است.

«فریم در ثانیه» اساساً تعداد تصاویر ثابتی است که دستگاه DVR در یک ثانیه ثبت می‌کند. این عکس‌ها در نهایت با هم ترکیب می‌شوند تا یک ویدیو بسازند. اگرچه این ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما این نحوه عملکرد فیلم های ویدئویی است - حتی در دنیای هالیوود. یک فیلم پخش شده در ایالات متحده با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می شود. این بدان معناست که هر ثانیه از فیلم شامل 30 تصویر ثابت است که به صورت متوالی در کنار هم قرار گرفته اند تا یک جریان ایجاد کنند.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

ویژگی های دزدگیر اماکن خانه؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۳۳ ب.ظ

ویژگی دزدگیر اماکن خانه

قطعات کوچکتر مانند سنسورهای در/پنجره معمولاً از فناوری Z-Wave یا Zigbee استفاده می کنند زیرا به انرژی زیادی نیاز ندارند و می توانند با باتری های کوچکتر تغذیه شوند. آنها همچنین در یک توپولوژی مش کار می کنند و می توانند به گسترش دامنه دستگاه های شبکه کمک کنند. با این حال، هیچ یک از پروتکل‌ها پهنای باندی را که با وای فای دریافت می‌کنید فراهم نمی‌کنند، به همین دلیل است که معمولاً در دوربین‌های امنیتی برای ارائه جریان ویدیویی روان و سایر دستگاه‌هایی که نیاز به لوله چربی دارند استفاده می‌شود. علاوه بر این، دستگاه های دزدگیر دیجی یرا با استفاده از هاب متصل و کنترل می شوند، در حالی که دستگاه های Wi-Fi را می توان مستقیماً به شبکه خانگی شما متصل کرد و با یک برنامه کنترل کرد. در نهایت، دستگاه های دزدگیر اماکن دیجی ویرا از رمزگذاری AES 128 استفاده می کنند و از آنجایی که در یک دزدگیر اماکن بسته با یک هاب اختصاصی کار می کنند، امنیت بیشتری نسبت به دستگاه های Wi-Fi ارائه می دهند.

دزدگیر اماکن منزل
هر دزدگیر اماکن هوشمند دیجی ویرا که ارزشش را دارد، اجزایی را ارائه می‌کند که در یک محیط یکپارچه با هم کار می‌کنند و می‌توان با استفاده از قوانین سفارشی‌شده آن‌ها را دستکاری کرد. به عنوان مثال، می‌توانید قوانینی را ایجاد کنید تا هنگام تشخیص حرکت، چراغ‌ها روشن شوند، وقتی زنگ هشدار دود به صدا در می‌آید، قفل درها باز شود، و هنگامی که حسگر فعال می‌شود، دوربین شروع به ضبط کند. برخی از سیستم ها ویدئوهای ضبط شده را به صورت محلی روی کارت SD یا درایو حالت جامد ذخیره می کنند، در حالی که برخی دیگر فضای ذخیره سازی ابری را ارائه می دهند. ویدیوهای ذخیره شده محلی انتخاب خوبی برای افرادی است که با بودجه کمتری انجام می دهند، اما باید مراقب باشید که ویدیویی را که ممکن است بعداً به آن نیاز پیدا کنید، بازنویسی نکنید. فضای ذخیره سازی ابری ذخیره و دسترسی به ویدیوهای ضبط شده را آسان می کند، اما بسته به اشتراک شما می تواند صدها دلار در سال هزینه داشته باشد. برخی از سیستم‌ها هم فضای ذخیره‌سازی ابری و هم فضای ذخیره‌سازی محلی را ارائه می‌کنند، و برخی یک درایو ذخیره‌سازی اختصاصی ارائه می‌کنند که قابلیت‌های DVR را با ضبط تایم لپس در اختیار شما قرار می‌دهد، که یافتن یک رویداد ویدیویی را که در یک نقطه خاص از زمان رخ داده است آسان می‌کند.

همه دزدگیر اماکن که ما آزمایش کرده‌ایم دارای برنامه‌ای هستند که به شما امکان می‌دهد از تلفن هوشمند خود به عنوان مرکز فرماندهی خود برای مسلح کردن و خلع سلاح کردن سیستم، ایجاد قوانین، افزودن و حذف اجزا و دریافت اعلان‌های فشار هنگام فعال شدن آلارم استفاده کنید. اکثر برنامه‌ها همچنین به شما اجازه می‌دهند کارهایی مانند مشاهده ویدیوی زنده و ضبط‌شده، قفل و باز کردن قفل درها، تغییر تنظیمات ترموستات و بی‌صدا کردن آلارم‌ها را انجام دهید. برخی از برنامه‌ها حتی از خدمات موقعیت مکانی تلفن شما برای مسلح کردن و غیرفعال کردن خودکار سیستم مطابق با موقعیت فیزیکی شما استفاده می‌کنند. سیستم‌های گران‌تر معمولاً دارای یک پانل دیواری هستند که به عنوان یک مرکز ارتباطی عمل می‌کند، با یک صفحه نمایش لمسی که به شما امکان می‌دهد هر کاری را که برنامه انجام می‌دهد انجام دهید. این نمایشگر به شما امکان می‌دهد با یک سرویس نظارت حرفه‌ای در هنگام فعال شدن زنگ هشدار ارتباط برقرار کنید و ویدیو را از هر یک از دوربین‌های امنیتی نصب شده مشاهده کنید.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین مداربسته سیم کارت خور با اتصال هر سیمکارتی؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۹ ب.ظ

دوربین مداربسته سیمکارت خور با تمام سیم کارت ها؟

دوربین مداربسته یا مستقیماً از طریق کابل شبکه به روتر متصل می شود (در اینجا دوربین POE استثنا است و پس از آن به یک سوئیچ به اصطلاح POE نیاز است که از طریق کابل شبکه برق دوربین را تامین می کند) یا تبدیل می شود. WLAN روتر مورد استفاده قرار می گیرد تا سیگنال های ویدئویی به صورت بی سیم از طریق LAN بی سیم به روتر منتقل شوند.

دوربین سیم کارت خور

به عنوان یک قاعده، این اتصالات به اینترنت در دسترس هستند. حتی اگر برد WLAN روتر داخلی کافی نباشد (ساختمان های بیرونی، دیوارهای ضخیم، چندین طبقه بین دوربین WLAN و روتر)، به اصطلاح از تکرار کننده هایی استفاده می شود که می توانند سیگنال WLAN را تقویت کنند و فواصل بیشتری را درک کنند.
 

اما مکان‌های زیادی وجود دارد که دسترسی به اینترنت وجود ندارد یا مسیریابی کابل یا وای‌فای امکان‌پذیر نیست پس دوربین های مداربسته سیم کارتی کاربرد بسیار زیادی در این مناطق دارند:
 
1. نظارت پایدار
     این تا حد زیادی محبوب ترین برنامه است! نظارت و کنترل اسب ها به چند دلیل جالب است:
   
     کنترل تولد، بهداشت حیوانات، بررسی مراقبت، آگهی تنظیم کننده ها، پیشگیری از ظلم به حیوانات، سرقت

 

2. مراتع
     در اینجا مناطق بزرگ را می توان تنها با یک دوربین ایمن کرد که برای گله های گوسفند یا اسب در پادوک بسیار مناسب است.

3. سایت های ساختمانی
    سرقت مصالح ساختمانی و ماشین آلات ساختمانی معمولاً با خسارت های بسیار گران قیمت همراه است، اما سرقت بنزین نیز در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است.
    علاوه بر جنبه ایمنی، مستندسازی پیشرفت ساخت و ساز یکی از کاربردهای رایج دوربین های نظارتی 3G LTE است.

    تمامی دوربین های سیم کارت خور موجود در فروشگاه دیجی ویرا امکان آپلود تعدادی عکس از قبل تنظیم شده را در یک سرور FTP ارائه می دهند که با آن می توان تعداد کمتری عکس را در یک سرور FTP آپلود کرد.
    5 دقیقه برای ایجاد یک فیلم و به عنوان مثال یک ضبط تایم لپس، نتایج 1 ساله.

4. انبارها
     به خصوص امکانات ذخیره سازی برای خودروهای کلاسیک مقصدی خوشایند برای سارقان خودرو است.

5. اقامتگاه های تعطیلات در خارج از کشور
    نظارت بر اشیاء تعطیلات با دوربین امنیتی با سیم کارت با توجه به فراگیر بودن کارت های اعتباری گزینه بسیار موثری است.
    از آنجایی که فناوری P2P، جریان های ویدئویی از هر کجا قابل بازیابی هستند، حذف شی دیگر اهمیتی ندارد.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین مداربسته بدون برق خورشیدی چیست؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹ ب.ظ

دوربین مداربسته خورشیدی بدون برق چیست؟

یک دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی از پنل های خورشیدی برای تبدیل نور خورشید به جریان برق مستقیم (DC) استفاده می کند. سپس یک اینورتر جریان مستقیم را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند که می تواند برای تغذیه دوربین مداربسته استفاده شود. کمبود نور خورشید نیز مشکلی نیست. هنگامی که نور خورشید وجود ندارد، دوربین مداربسته خورشیدی انرژی را از باتری های قابل شارژ دریافت می کند که انرژی الکتریکی اضافی تولید شده توسط پنل خورشیدی را ذخیره می کند.

دوربین مدار بسته بدون برق خورشیدی دیجی ویرا فقط برای محیط های چالش برانگیز جغرافیایی مناسب نیست. از آنجایی که می‌توان از آن برای نظارت بر مکان‌های خارج از شبکه و مناطق دورافتاده استفاده کرد، راه‌حل ایده‌آلی برای مکان‌های ساخت‌وساز در هر اندازه و مکان است، جایی که کابل‌های جاری ممکن است گران باشند یا همیشه امکان‌پذیر نیستند.

دوربین خورشیدی

از آنجایی که دوربین مداربسته از پنل خورشیدی برای تامین برق استفاده می کند، نیازی به منبع برق یا کابل ندارد. این بدان معناست که شما بهترین منابع طبیعی را برای شارژ و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته برق خورشیدی در اختیار دارید.

دوربین مداربسته خورشیدی چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی های دوربین مداربسته برق خورشیدی بسته به تامین کننده متفاوت است. به عنوان مثال، برخی می توانند ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR) را ارائه دهند در حالی که برخی دیگر ممکن است این کار را نکنند. با این حال، دوربین مداربسته خورشیدی معمولاً دارای ویژگی های زیر است:

کاملاً خورشیدی 24/7-365
منطقه تشخیص 360 درجه
قابلیت صوتی چند جهته
آنتن 4G با بهره بالا
ساختار فولادی مقاوم و پوشش ضد خرابکاری
امکانات صوتی دو طرفه
چراغ های هشدار در صورت وقوع نفوذ
امکانات دسترسی از راه دور
ضبط 24 ساعته از ذخیره سازی
سیستم تشخیص ضد دستکاری
مزایای دوربین مداربسته خورشیدی دیجی ویرا چیست؟
دوربین های مداربسته با انرژی خورشیدی یک راه حل کارآمد و مقرون به صرفه برای ایمن سازی مکان های از راه دور هستند. مزایای دوربین مداربسته خورشیدی:مستقل است زیرا پنل های خورشیدی خود را برای تولید انرژی و باتری های خود را برای ذخیره آن دارد.
دارای باتری هایی با عمر طولانی است که می تواند روزها بدون شارژ مجدد سیستم را تغذیه کند.
این برج را می‌توان در مکان‌های مختلفی قرار داد تا زمانی که روی زمین هموار باشد.
این برج ضد آب و هوا است و می تواند اکثر آب و هواها را تحمل کند.
سازه فولادی مقاوم
چرا یک برج دوربین مدار بسته انرژی خورشیدی برای سایت های ساختمانی ایده آل است؟
1. بی سیم
یکی از بزرگترین مشکلات هنگام نصب یک سیستم دوربین مدار بسته سیم کشی است. کابل ها برای نصب سریع و آسان غیر عملی هستند و همچنین در برابر دستکاری و سایش و پارگی آسیب پذیر هستند. از آنجایی که انرژی خورشیدی مستقیماً در دوربین مدار بسته قرار می گیرد، مشکل سیم کشی حذف می شود. در طول روز، باتری دوربین شارژ می شود و نصب آن را انعطاف پذیر می کند. به علاوه، نیازی به نگرانی در مورد دستکاری سیم ها نیست.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا