دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

تستر دوربین مداربسته x9 چیست؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۵۵ ب.ظ

تستر دوربین مداربسته مدل x9 

امروزه ساخت و عرضه دوربین های مداربسته بسیار پیشرفت کرده،قابلیت های دوربین ها هم هرروز بیشتر و بیشتر می شود . در کنار دوربین مداربسته نیاز به تجهیزاتی است تا کارایی این سیستم نظارتی را بهتر کند ، یکی از این تجهیزات تستر های دوربین مداربسته می باشد .تستر ها انواع مختلف دارند در ادامه درباره تستر دوربین مداربسته مدل X9 توضیح می دهیم . 

تستر دوربین مداربسته مدل X9 دیجی ویرا دستگاهی با ابعاد ۱۸۰x۱۳۵x۳۶   میلی متر و وزن 1000 گرم یکی از تجهیزات دوربین مداربسته که قابلیت های مختلفی دارد، تستر مدل X9 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی می باشد و رزولوشن آن ۲۰۴۸x۱۵۳۶ پیکسل است. مشخصات مانیتور تست دوربین مداربسته مدل x9  دارای یک باتری لیتیومی 7000 میلی آمپری است که با 3 ساعت شارژ کردن 13 ساعت برای شما کار می کند.این تستر می تواند از انواع دوربین مداربسته HD ،AHD ،IP، HD-TVI، HD-CVI وHD-SDI پشتیبانی می کند .  تستر مدل X9 قابلیت های مختلف دارد که این ویژگی ها عبارتند از:  مانیتور تست دوربین مداربسته x9  تست انواع دوربین های مداربسته  صفحه نمایش 8 اینچی لمسی شبکیه چشم، رزولوشن 2048*1536      پشتیبانی از دوربین های  8 مگاپیکسل CVI/ TVI/ AHD،  مگاپیکسل EX-SDI، HD-SDI، 3G-SDI      H.265/H.264، نمایش ویدیوی 4K از طریق جریان اصلی      پوشش ضد نور خورشید و محافظ صفحه نمایش      پشتیبانی از ورودی hdmi 4K 60FPS      خروجی hdmi از 4K 30FPS پشتیبانی می کند      خروجی برق DC24V 2A، DC12V 3A، 48V PoE      ONVIF سریع، مشاهده خودکار ویدیو و ایجاد گزارش آزمایش      تست TDR کابل RJ45، تست کیفیت کابل UTP      دکمه های نور پس زمینه، برای کارکردن در تاریکی      نمایش همزمان 4 کانال ویدئو ONVIF  تست کابل:       تستر کابل، کابل UTP، کابل تلفن و تست اتصال، می تواند گزارش آزمایش را ذخیره کند.      تست TDR کابل RJ45، وضعیت جفت کابل تست، طول، تضعیف، بازتاب، امپدانس، کج و غیره      ردیاب کابل، کابل BNC، کابل شبکه و کابل تلفن را از کابل‌های آشفته جستجو کنید  قابلیت های دیگر تستر دوربین مداربسته x9:       ابزار شبکه: پینگ، اسکن IP، پورت فلش، سرور DHCP، مسیر ردیابی      اطلاعات POE و قدرت، توان DC12V و PoE و ولتاژ خروجی / اندازه‌گیری ورودی      Tester Play: تستر، نسخه اندروید تلفن همراه و نمایشگر رایانه شخصی همزمان      ورودی HDMI، پشتیب

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

ردیاب شخصی GF21 چه ویژگی هایی دارد؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ

ردیاب شخصی GF21 

از دیگر ابزارهای امنیتی برای آرامش شما و همچنین امنیت و آرامش خانواده شما این ردیاب شخصی GF21 است. این ردیاب هم از دیگر ردیاب های پیشرفته است زیرا تنها با داشتن 4.5 سانتی متر طول و 2.5 سانتی متر از قابلیت های متنوعی پشتیبانی می کند . شما می توانید این دستگاه را به راحتی به موبایل خود متصل کنید و از این طریق با آن ارتباط بگیرید و از امکانات آن استفاده کنید. از این ردیاب می توانید برای کودک ، سالمند ، وسایل نقلیه و حیوانات خانگی خود استفاده کنید .

ردیاب شخصی

کارایی ردیاب GF21

ردیاب GF21 نحوه اتصال ردیاب GF21  این ردیاب شخصی کوچک را شما خودتان می توانید بدون هیچ دانش خاصی و با دفترچه  راهنمایی که دارد به راحتی به موبایل خود متصل کنید . برای این کار شما به یک سیم کارت ترجیحا ایرانسل یا همراه اول نیاز دارید. سیم کارت را درون دستگاه قرار داده و ردیاب را روشن میکنید . همچنین شما باید برنامه مخصوص ردیاب را داخل گوشی خود نصب کنید که این برنامه هم از اندروید و هم از ios پشتیبانی می کند .داخل برنامه ردیاب امکانات متنوعی است که می توانید از آن استفاده کنید . و ما نیز در ادامه به آن می پردازیم.  همچنین شما می توانید با استفاده از کدهایی که در دفترچه راهنما دستگاه نوشته شده دستگاه را کنترل کنید.

ردیابی جی پی اس GF21 نحوه کار ردیاب GF21 ردیابی جی پی اس GF21  این دستگاه مهم ترین کاری که بر عهده داد ردیابی وسایل مورد نظر شماست . از آنجایی که این ردیاب از 3 سیستم موقعیت یابی GPS ، LBS و WIFIاستفاده می کند ، باعث می شود موقعیت هایی که برای شما ارسال میکند دقیق تر باشد و مکان وسیله مورد نظر شما را با چند متر خطا نشان دهد . 

ایجاد ناحیه امن  شما می توانید در برنامه دستگاه منطقه ای را مشخص کنید به عنوان ناحیه امن تا در صورت خارج شدن ردیاب از این منطقه ، شما را آگاه سازد و برای شما آلارم بفرستد. دکمه SOS جی پی اس gf21  از دیگر امکانات این ردیاب دکمهsos است که بر روی دستگاه قرار دارد. این دکمه برای این است که در صورت ایجاد شرایط اضطراری برای کسی که ردیاب همراه اوست از این دکمه استفاده کند و برای شماره هایی که از قبل وارد کردید هشدار کمک بفرستد. شما می توانید داخل برنامه دستگاه شماره هایی را وارد کنید تا در صورت بروز وضعیت SOS به این شماره ها پیام فرستاده شود . جی پی اس GF21 دکمه SOS ردیاب GF21 باتری ردیاب gf21  این ردیاب همچنین می تواند در صورت

  • گروه مهندسی دیجی ویرا