دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

راهنمای ویژگی های دوربین مداربسته بیسیم؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۳۶ ب.ظ

در یک دوربین مداربسته بیسیم چه چیزی را باید جستجو کرد؟


هنگام خرید دوربین مداربسته بیسیم برای ملک خود، ویژگی های کلیدی خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. آنها عبارتند از:

سنسورهای حرکتی دوربین بیسیم
دوربین های مداربسته بیسیم که به عنوان ضبط مبتنی بر رویداد نیز شناخته می شوند، مجهز به حسگرهای حرکتی هستند که به محض مشاهده کوچکترین حرکت شروع به ضبط می کنند. سپس فیلم ضبط می شود که می توان برای مدت معینی به آن دسترسی داشت.

هشدارهای اعلان
یک ویژگی بسیار مفید، برخی از دوربین‌های مداربسته بیسیم ، اعلان‌ها و هشدارهای قابل تنظیمی را ارائه می‌دهند تا به محض ثبت هر حرکتی به گوشی هوشمند یا دستگاه شما ارسال شود. از آنجایی که، تا زمانی که خدمات نظارت حرفه ای را فعال نکرده باشید، نمی توانید مراقب رویدادهای زمان واقعی باشید، این ویژگی به شما کمک می کند همیشه در جریان باشید، به خصوص زمانی که توجه شما بیشتر مورد نیاز است.

وضوح
دوربین‌های مداربسته بی سیم دیجی ویرا دارای رزولوشن‌های مختلف از 720p تا 4K هستند. هرچه رزولوشن بالاتر باشد، تصویر واضح تر است. فایده ای ندارد اگر فیلم ضبط شده روی دوربین مداربسته به حدی دانه دانه باشد که ساختن چهره یک مهاجم به یک چالش تبدیل شود. بنابراین، حداقل وضوح 1280 در 720 پیکسل توصیه می شود.

دید در شب
دوربین ها بیسیم وایرلس برای دیدن و ضبط واضح به نور نیاز دارند و طبیعتاً شب هنگام گرفتن فیلم واضح مانند روز را دشوار می کند. دوربین‌های مداربسته فضای باز دارای دید در شب ویژه هستند که به آنها کمک می‌کند در طول شب بهتر و دورتر ببینند، با برخی از مدل‌های سطح بالا حتی دید در شب رنگی را ارائه می‌دهند.

سمعی
به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و برخی الزامات قانونی، نظارت صوتی در برخی مکان‌ها مجاز نیست، با این حال، در جایی که وجود دارد، یک دوربین امنیتی با میکروفون داخلی به شما امکان می‌دهد نه تنها ببینید، بلکه بشنوید چه اتفاقی در حال وقوع است. علاوه بر این، صدای دو طرفه به شما امکان می‌دهد با هر کسی که در ملک شماست صحبت کنید.

طرح
برخی از دوربین های امنیتی بزرگ و حجیم هستند و به گونه ای ساخته شده اند که به عنوان یک بازدارنده بصری عمل کنند، در حالی که برخی دیگر کوچک و محتاط هستند و به عنوان بازدارنده پنهان استفاده می شوند. محل نصب و موقعیت، و آنچه که می خواهید نظارت کنید، نقش مهمی در تعیین نوع مورد استفاده شما خواهد داشت.

میدان دید

  • گروه مهندسی دیجی ویرا