دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

چه عواملی برای خرید پکیج دوربین مداربسته مهم است؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | دوشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۱۹ ب.ظ

یک سیستم نظارت خوب به شما کمک می کند همیشه مراقب افرادی باشید که می آیند و می روند.اگر قصد خرید پکیج دوربین مداربسته برای محل کار یا منزل خود را دارید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

حوزه نظارت

شما باید تصمیم بگیرید که آیا پک دوربین مداربسته را در فضای باز یا داخل ساختمان نصب خواهید کرد؟ اگرچه اکثر دوربین ها برای استفاده در داخل و خارج طراحی شده اند، اما همه آنها نمی توانند دمای سرد و شرایط آب و هوایی نامطلوب را تحمل کنند، بنابراین قبل از اقدام به خرید پکیج دوربین مداربسته، این موضوع را به دقت بررسی کنید.

اندازه مکان

مساحتی که می خواهید پوشش دهید چقدر است؟ اگر قابل توجه باشد، به دوربین های قدرتمندی مانند PTZ نیاز خواهید داشت، آنها توانایی پوشش مناطق وسیع را دارند و نزدیکتر به یک سوژه خاص زوم می کنند، آنها همچنین به جای نصب چندین دوربین ثابت گزینه اقتصادی تری هستند.

کیفیت ویدیو

دوربین‌های با وضوح بالا گران‌تر هستند، بنابراین قبل از خرید پکیج دوربین مداربسته، منطقه‌ای را که می‌خواهید نظارت کنید بررسی کنید. برای فضاهای کوچکتر مانند دفاتر، نیازی به دوربین مداربسته (CCTV) با وضوح بالا ندارید، با این حال، اگر منطقه شما مستعد سرقت است، ممکن است برای اهداف شناسایی به خروجی با کیفیت بالا نیاز داشته باشید. همچنین باید بررسی کنید که آیا دوربین از ضبط روز و شب و شرایط نوری ضعیف پشتیبانی می کند یا خیر. اکثر دوربین ها از روشن کننده های مصنوعی و فیلترهای IR برای تصاویر واضح تر استفاده می کنند.

ذخیره سازی

ذخیره سازی اغلب نادیده گرفته می شود، اما عامل بسیار مهمی در خرید پک دوربین مداربسته است که باید در نظر گرفته شود، به ویژه برای استفاده تجاری، که هرگز نمی خواهید فیلم نظارتی خود را از دست بدهید. از یک متخصص بخواهید تا به شما کمک کند تا قبل از خرید به میزان فضای ذخیره سازی نیاز داشته باشید.

مقیاس پذیری

اگر قصد دارید دوربین‌های بیشتری را در آینده اضافه کنید، به سراغ دوربین‌های IP جدیدی بروید که از طریق یک شبکه بی‌سیم متصل می‌شوند.

منبع

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی