دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

دوربین مداربسته بدون برق خورشیدی چیست؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹ ب.ظ

دوربین مداربسته خورشیدی بدون برق چیست؟

یک دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی از پنل های خورشیدی برای تبدیل نور خورشید به جریان برق مستقیم (DC) استفاده می کند. سپس یک اینورتر جریان مستقیم را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند که می تواند برای تغذیه دوربین مداربسته استفاده شود. کمبود نور خورشید نیز مشکلی نیست. هنگامی که نور خورشید وجود ندارد، دوربین مداربسته خورشیدی انرژی را از باتری های قابل شارژ دریافت می کند که انرژی الکتریکی اضافی تولید شده توسط پنل خورشیدی را ذخیره می کند.

دوربین مدار بسته بدون برق خورشیدی دیجی ویرا فقط برای محیط های چالش برانگیز جغرافیایی مناسب نیست. از آنجایی که می‌توان از آن برای نظارت بر مکان‌های خارج از شبکه و مناطق دورافتاده استفاده کرد، راه‌حل ایده‌آلی برای مکان‌های ساخت‌وساز در هر اندازه و مکان است، جایی که کابل‌های جاری ممکن است گران باشند یا همیشه امکان‌پذیر نیستند.

دوربین خورشیدی

از آنجایی که دوربین مداربسته از پنل خورشیدی برای تامین برق استفاده می کند، نیازی به منبع برق یا کابل ندارد. این بدان معناست که شما بهترین منابع طبیعی را برای شارژ و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته برق خورشیدی در اختیار دارید.

دوربین مداربسته خورشیدی چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی های دوربین مداربسته برق خورشیدی بسته به تامین کننده متفاوت است. به عنوان مثال، برخی می توانند ویژگی هایی مانند تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR) را ارائه دهند در حالی که برخی دیگر ممکن است این کار را نکنند. با این حال، دوربین مداربسته خورشیدی معمولاً دارای ویژگی های زیر است:

کاملاً خورشیدی 24/7-365
منطقه تشخیص 360 درجه
قابلیت صوتی چند جهته
آنتن 4G با بهره بالا
ساختار فولادی مقاوم و پوشش ضد خرابکاری
امکانات صوتی دو طرفه
چراغ های هشدار در صورت وقوع نفوذ
امکانات دسترسی از راه دور
ضبط 24 ساعته از ذخیره سازی
سیستم تشخیص ضد دستکاری
مزایای دوربین مداربسته خورشیدی دیجی ویرا چیست؟
دوربین های مداربسته با انرژی خورشیدی یک راه حل کارآمد و مقرون به صرفه برای ایمن سازی مکان های از راه دور هستند. مزایای دوربین مداربسته خورشیدی:مستقل است زیرا پنل های خورشیدی خود را برای تولید انرژی و باتری های خود را برای ذخیره آن دارد.
دارای باتری هایی با عمر طولانی است که می تواند روزها بدون شارژ مجدد سیستم را تغذیه کند.
این برج را می‌توان در مکان‌های مختلفی قرار داد تا زمانی که روی زمین هموار باشد.
این برج ضد آب و هوا است و می تواند اکثر آب و هواها را تحمل کند.
سازه فولادی مقاوم
چرا یک برج دوربین مدار بسته انرژی خورشیدی برای سایت های ساختمانی ایده آل است؟
1. بی سیم
یکی از بزرگترین مشکلات هنگام نصب یک سیستم دوربین مدار بسته سیم کشی است. کابل ها برای نصب سریع و آسان غیر عملی هستند و همچنین در برابر دستکاری و سایش و پارگی آسیب پذیر هستند. از آنجایی که انرژی خورشیدی مستقیماً در دوربین مدار بسته قرار می گیرد، مشکل سیم کشی حذف می شود. در طول روز، باتری دوربین شارژ می شود و نصب آن را انعطاف پذیر می کند. به علاوه، نیازی به نگرانی در مورد دستکاری سیم ها نیست.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین مداربسته خورشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی