دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

انواع دوربین مداربسته بیسیم؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۰۶ ب.ظ

چرا دوربین مداربسته بیسیم?

شما سخت تلاش می کنید تا خانواده خود را با ایمنی و امنیت خانه ای که شایسته آن هستند ، تأمین کنید. با خرید دوربین مداربسته بیسیم دیجی ویرا که دارای ویدئوی مبتنی بر ذخیره سازی هستند ، می توانید از سبک زندگی شلوغ خود لذت ببرید و مطمئن باشید خانواده و خانه همیشه در امنیت هستند. یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم به جلوگیری از جرایم نیز کمک می کند. وقتی سارقین یک دوربین بیسیم در فضای باز می بینند ، به جای دیگری می روند. خرید دوربین مداربسته مخفی بیسیم دسترسی از راه دور شما را قادر می سازد سیستم امنیتی خانه خود را در هر زمان ، شبانه روز - از هر مکان کنترل کنید.

دوربین مداربسته

تمام آنچه شما نیاز دارید لپ تاپ ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود است تا از نزدیک مراقب افراد مهم و چیزهای زندگی خود باشید. اعلان هایی را برای رویدادهایی که برای شما مهم هستند - مانند باز شدن درب یا کابینت اسلحه - دریافت کنید. دیجی ویرا دوربین مداربسته مخفی بیسیم با وضوح بالا با ویژگی هایی را ارائه می دهیم که استفاده از آنها را آسان می کند. ویدئو در پیگرد قانونی جنایتکاران نقش مهمی دارد. دفاتر اجرای قانون در سراسر کشور به شما خواهند گفت که آنها ویدیو را دوست دارند. یک سیستم نظارت بر خانه مستند سازی اتفاقات را آسان می کند و به شما امکان می دهد رویدادها را برای راحتی خود مرور کنید. در ارتباط باش بچه ها را تماشا کنید در حالی که کارهایتان را در خانه انجام می دهید قبل از باز کردن درب منزل خود ببینید بازدیدکنندگان را در خانه خود نظارت کنید - خدمات نظافت ، خدمات افراد و غیره در پرستار کودک چک کنید سگ را بررسی کنید مراقب فضای استخر باشید ببینید بسته شما وارد شده است؟ در حالی که در تعطیلات نیستید ، زبانه ها را در خانه خود نگه دارید هنگام مسافرت کاری یا دور از محل اعزام نظامی ، از راه دور اموال خود را کنترل کنید.

منبع : دوربین مداربسته بیسیم

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین مداربسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی