دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

چند نوع از دوربین مداربسته مخفی

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

چرا دوربین مداربسته مخفی؟

دوربین های مداربسته مخفی ممکن است نمایش های جاسوسی دوران جنگ سرد یا خرس های عروسکی مشکوک به نظر می رسد که دوربین پرستار بچه ها را پنهان می کنند ، اما با ظهور فن آوری جدید مانند زنگ درهای ویدئویی و سیستم های امنیتی خانه ، نظارت پنهانی در میان کسانی که به دنبال حفظ بله ، پرستار بچه ها ، همچنین خانه داران ، دستیاران بهداشت در خانه (به ویژه برای سالمندان) و تحویل بسته ها. همانطور که فرانسیس جاگو ، مدیر ارشد موزه جاسوسی تعاملی  ، می گوید: "طبق بیش از گزارش نیویورک تایمز] روزانه بیش از 1.7 میلیون بسته شده از آستانهای آمریکا [دزدیده شده یا مفقود شده است] ، مردم تمایل بیشتری به نظارت بر حوادث خارج از کشور خود دارند.

دوربین مداربسته مخفی

قوانین دوربین مداربسته مخفی

قبل از استفاده از هر دوربین مداربسته بیسیم مخفی ، می خواهید قوانین نظارت در ایالت خود را مرور کنید. همانطور که مارتا کوهن استین ، وکیل خانوادگی و همسری شما ، از کوهن استین کاپور LLP توضیح می دهد ، نصب دوربین مخفی در خانه برای نظارت تصویری بدون رضایت پرستار بچه یا شخص ثالث غیر قانونی است ، اما دوربین ها هرگز در مکان ها مجاز نیستند در جایی که "انتظار حریم خصوصی" وجود دارد ، مانند حمام ، رختکن ، یا اتاق خواب برای یک پرستار بچه یا خانه دار. اندرو جرونیمو ، استاد حقوق و مدیر کلینیک اصلاحیه اول در دانشگاه کیس وسترن رزرو می گوید: نظارت صوتی داستان متفاوتی است: "قوانین در مورد ضبط صدا بسیار سخت تر از ضبط فیلم هستند." وی توضیح می دهد که ضبط مکالمه ای که شخصاً در آن شرکت ندارید در همه ایالت ها غیرقانونی است ، بنابراین با دوربین هایی که فقط فیلم ضبط می کنند همراه باشید.

گرچه افرادی که خانه ها یا آپارتمان های خود را در  اجاره می دهند ، از دوربین مخفی دیجی ویرا برای جلوگیری از سرقت یا تخریب استفاده می کنند ، طبق قانون ، وکیل ازدواج و خانواده Ken Jewell ، این "زمین متزلزل" است. وی می گوید: "مسلماً ، اگر شما کل آپارتمان را اجاره کرده اید و پس از بسته شدن در ، پا به آپارتمان نمی گذارید ، می توان تصور کرد که انتظار محرمانه ای منطقی وجود دارد" ، به همین دلیل ضبط هتل اتاق غیرقانونی است اگر صاحب مشاغلی هستید که به دنبال نظارت بر کارمندان یا مشتریان هستید ، استفاده از نظارت تصویری (دوباره فقط در مناطقی که انتظار حریم خصوصی نداریم) در املاک شرکت قانونی است.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین مداربسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی