دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

سنسور های دید در شب دوربین مداربسته؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | يكشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۱، ۰۵:۳۰ ب.ظ

 

سنسورهای مادون قرمز دوربین مداربسته


گاهی اوقات می‌بینید که سیستم‌های دوربین مداربسته دیجی ویرا دارای قابلیت‌های «روز و شب واقعی» هستند که به دوربین کمک می‌کند بین فیلم‌های واضح ضبط‌شده در روز جابجا شود و اطمینان حاصل شود که کیفیت تصویر در هنگام روشنایی ضعیف مانند شب بالا باقی می‌ماند – اغلب در عوض سیاه و سفید فیلم‌برداری می‌کنند.

دوربین مداربسته ضد آب و هوا


دوربین‌های مدار بسته را می‌توان هم در داخل و هم در خارج از یک ملک قرار داد که اغلب برای مشاغل و سازمان‌های بخش دولتی صدق می‌کند. اگر سیستم دوربین مدار بسته را برای بیرون ساختمان خود انتخاب می کنید، مطمئن شوید که دوربین ها کاملاً ضد آب و هوا هستند. اگر مطمئن نیستید یک شرکت امنیتی حرفه ای شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

ویژگی های امنیتی اضافی
هنگام یافتن بسته دوربین مدار بسته مناسب برای نیازهای خود، ممکن است بخواهید سایر ویژگی های امنیتی را که با سیستم سازگار است در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید صدای دوطرفه را نصب کنید تا به شما اجازه دهد با دیگرانی که می‌توانید در دوربین ببینید، تعامل داشته باشید. همچنین ممکن است بخواهید سیستم را از طریق یک برنامه کنترل کنید، اگر اینگونه محصولات دیگر مانند آلارم های امنیتی خود را مدیریت می کنید. طیف گسترده‌ای از محصولات دوربین ارائه می‌شود، بنابراین با یک متخصص امنیتی صحبت کنید تا انتخاب‌هایتان را محدود کنید.

بسته های انعطاف پذیر برای نیازهای شما
این مهم است که سیستمی را پیدا کنید که انعطاف پذیر باشد زیرا آنچه برای صاحب خانه مناسب است ممکن است برای ایمن سازی کامل محل های تجاری مورد نیاز نباشد. برای کسانی که به دنبال دوربین‌های امنیتی تجاری هستند، مطمئن شوید که بسته‌ای را پیدا می‌کنید که می‌تواند به راحتی با تغییر نیازهای شما گسترش و ارتقا یابد.

 

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی