دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

انواع دوربین مداربسته مخفی ؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ

دوربین مداربسته مخفی

انواع دوربین مداربسته مخفی دوربین مداربسته مخفی کوچکترین دوربین جیبی قابل حمل (تقریباً به اندازه انگشت) در جهان است. کدام یک به عنوان یک دوربین بی سیم برای امنیت خانه استفاده می شود ، یا پرستار بچه / دوربین پلیس / دوربین مخفی / دوربین حیوان خانگی برای ضبط هر دو عکس و فیلم بدون اینکه مردم متوجه شوند. دوربین مداربسته مخفی کوچک همراه با آهن ربا و آینه قابل جابجایی است: آینه هایی که بالای لنز نصب شده اند و به راحتی آن را پنهان می کنند تا مینی بادامک مورد توجه قرار نگیرد. آهن ربا در پشت دوربین میکرو نصب شده است که می تواند به هر سطح فلزی متصل شود ، روش نصب راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد و آن را با استفاده گسترده تر استفاده می کند. چه آهن ربا و چه آینه ، می توانید از آنها هرچه بخواهید استفاده کنید فیلم و عکس با کیفیت Full HD دوربین مجهز با کیفیت HD 1920X1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط می کند.

دوربین کوچک مخفی

دید در شب دوربین مداربسته مخفی

دید در شب پیشرفته با چراغ های LED 4pcs برای نمایش واضح در شرایط کم نور (در هنگام ضبط نور چراغ روشن نمی شود) ضبط حلقه و تشخیص حرکت: دوربین مداربسته کوچک از کارت Micro SD با حداقل 4 گیگابایت و حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی می کند (کارت SD باید جداگانه خریداری شود) برای ضبط حلقه. وقتی کارت پر است ، قدیمی ترین پرونده های ویدیویی را به صورت خودکار بازنویسی می کند. تشخیص حرکت فقط هنگام تشخیص حرکت ضبط می کند ، که باعث می شود فضای ذخیره سازی نسبت به سایر دوربین های جاسوسی راحت تر باشد. با باتری داخلی 240 میلی آمپری ، دوربین بدنه می تواند حدود 50 دقیقه پس از شارژ کامل کار کند. این برنامه همچنین از کار هنگام شارژ کردن برای کار 24/7 پشتیبانی می کند استفاده آسان: برای شروع ضبط ، فقط یک کارت micro SD وارد کنید. دوربین مخفی شما را می توان در گوشه خانه ، دفتر ، انبار ، فروشگاه ، حیاط خانه ، باغ ، حتی در جیب یا یقه خود با کمک گیره ای که لوازم جانبی آن در جعبه قرار دارد ، قرار داد. علاوه بر این ، می توان آن را به عنوان یک دوربین فیلمبرداری اتومبیل یا یک دوربین اکشن در فضای باز ، حتی دوربین کوچک امنیتی روی پهپاد را به ضبط وصل کرد. منبع : دیجی ویرا

انواع دوربین مداربسته ahd مخفی دوربین مداربسته مخفی کوچکترین دوربین جیبی قابل حمل (تقریباً به اندازه انگشت) در جهان است. کدام یک به عنوان یک دوربین بی سیم برای امنیت خانه استفاده می شود ، یا پرستار بچه / دوربین پلیس / دوربین مخفی / دوربین حیوان خانگی برای ضبط هر دو عکس و فیلم بدون اینکه مردم متوجه شوند. دوربین مداربسته مخفی کوچک همراه با آهن ربا و آینه قابل جابجایی است: آینه هایی که بالای لنز نصب شده اند و به راحتی آن را پنهان می کنند تا مینی بادامک مورد توجه قرار نگیرد. آهن ربا در پشت دوربین میکرو نصب شده است که می تواند به هر سطح فلزی متصل شود ، روش نصب راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد و آن را با استفاده گسترده تر استفاده می کند. چه آهن ربا و چه آینه ، می توانید از آنها هرچه بخواهید استفاده کنید فیلم و عکس با کیفیت Full HD دوربین مجهز با کیفیت HD 1920X1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط می کند.

منبع : دوربین مداربسته مخفی

 

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

دوربین مداربسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی