دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

داروی ضد ویروسی remdesivir برای کرونا؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

وضعیت کرونا ویروس

در حال حاضر ، فقط یک دارو برای درمان COVID-19 تأیید شده است. هیچ درمانی برای COVID-19 در دسترس نیست. آنتی بیوتیک ها در برابر عفونت های ویروسی مانند COVID-19 مثر نیستند. محققان در حال آزمایش انواع روش های درمانی ممکن هستند.

داروی کرونا

FDA داروی ضد ویروسی remdesivir (وکلوری) را برای درمان COVID-19 در بزرگسالان و کودکان بستری در بیمارستان که 12 سال به بالا دارند ، تأیید کرده است. FDA مجوز استفاده اضطراری را برای داروی آرتریت روماتوئید باریسیتینیب (Olumiant) برای درمان COVID-19 در برخی موارد صادر کرده است. باریسیتینیب قرصی است که به نظر می رسد با کاهش التهاب و فعالیت ضد ویروسی در برابر COVID-19 عمل می کند. در FDA آمده است که باریسیتینیب ممکن است همراه با remdesivir در افرادی که با COVID-19 در بیمارستان بستری هستند و تحت تهویه های مکانیکی هستند یا به اکسیژن اضافی نیاز دارند ، استفاده شود.

دو داروی آنتی بادی مونوکلونال در دسترس است. آنتی بادی های مونوکلونال پروتئین هایی هستند که در آزمایشگاه ایجاد می شوند و می توانند به سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس ها کمک کنند. یک دارو ترکیبی از باملانی ویماب و اتزویماب است و داروی دیگر ترکیبی از دو آنتی بادی به نام های کازیروییماب و ایمدویماب است. هر دو دارو برای درمان COVID-19 خفیف تا متوسط ​​در افرادی که به دلیل COVID-19 بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری جدی قرار دارند ، استفاده می شود. درمان شامل یک تزریق داخل وریدی است که در یک شرایط سرپایی انجام می شود. برای اثربخشی بیشتر ، این داروها باید به زودی پس از شروع علائم COVID-19 و قبل از بستری شدن در بیمارستان ، تجویز شوند.

انستیتوی ملی بهداشت ایالات متحده کورتیکواستروئید دگزامتازون را برای افرادی که با COVID-19 شدید بستری هستند و از اکسیژن مکمل استفاده می کنند یا به تهویه مکانیکی نیاز دارند ، توصیه کرده است. در صورت در دسترس نبودن دگزامتازون ، ممکن است از کورتیکواستروئیدهای دیگر مانند پردنیزون ، متیل پردنیزولون یا هیدروکورتیزون استفاده شود.

FDA همچنین مجوز استفاده اضطراری برای درمان پلاسمای بهبودی برای درمان COVID-19 را صادر کرده است. پلاسمای نقاهت خون اهدا شده توسط افرادی است که از COVID-19 بهبود یافته اند. این برای معالجه افرادی که مبتلا به COVID-19 هستند در بیمارستان استفاده می شود.

بسیاری از افراد مبتلا به COVID-19 ممکن است بیماری خفیف داشته باشند و می توانند با مراقبت های حمایتی درمان شوند. مراقبت های حمایتی با هدف تسکین علائم انجام می شود و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مسکن ها (ایبوپروفن یا استامینوفن)

شربت سرفه یا دارو

باقی مانده

مصرف مایعات

هیچ مدرکی مبنی بر نیاز به اجتناب از ایبوپروفن یا سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAID) وجود ندارد.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی