دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

اخبار مهم تکنولوژی

دیجی ویرا

گروه مهندسی دیجی ویرا با اتکاء به خداوند متعال و پشتوانه فنی و تخصصی با هدف ارائه خدمات مهندسی در صنعت انفورماتیک کشور و ایجاد ارتباطات در شبکه های کامپیوتری با استفاده از آخرین متد روز دنیا و بهره گیری از جدیدترین و معتبرترین محصولات و با دیدگاهی متفاوت، نسبت به سازماندهی گسترده و ایجاد زیرساخت های دانش و مهارت مبادرت ورزید.

ویژگی های اساسی پکیج دوربین مداربسته؟

گروه مهندسی دیجی ویرا | سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۵۸ ب.ظ

حسگرهای مادون قرمز در پکیج دوربین مداربسته

بعضی اوقات می بینید که پکیج دوربین مداربسته دارای قابلیت های "شبانه روز واقعی" هستند که به دوربین کمک می کند بین فیلم های واضح ضبط شده در روز جابجا شود و اطمینان حاصل کند که کیفیت تصویر در هنگام ضعف نور مانند شب بسیار زیاد است - اغلب به جای آن سیاه و سفید فیلمبرداری می شود

ضد آب بودن پک دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته را می توان هم در داخل و هم در خارج از ملک قرار داد که معمولاً در مورد مشاغل و سازمانهای بخش دولتی وجود دارد. اگر سیستم بیرونی ساختمان خود را برای دوربین مداربسته انتخاب کرده اید ، از ضدآب بودن دوربین مداربسته اطمینان حاصل کنید. اگر مطمئن نیستید ، یک شرکت امنیتی حرفه ای شما را به مسیر درست هدایت می کند.

ویژگی های امنیتی اضافی پکیج های دوربین مداربسته دیجی ویرا

هنگام یافتن بسته دوربین مداربسته مناسب با نیازهای خود ، ممکن است بخواهید سایر ویژگی های امنیتی سازگار با سیستم را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید صوتی دو طرفه نصب کنید تا بتوانید با دیگران که می توانید روی دوربین مشاهده کنید تعامل داشته باشید. همچنین اگر به این ترتیب محصولات دیگر مانند هشدارهای امنیتی خود را مدیریت می کنید ، ممکن است بخواهید سیستم را از طریق برنامه کنترل کنید. طیف گسترده ای از محصولات دوربین مداربسته ahd در دسترس است ، بنابراین با یک متخصص امنیت صحبت کنید تا به شما در محدود کردن گزینه های خود کمک کند.

بسته های انعطاف پذیر برای نیازهای شما

مهم است که شما سیستمی را پیدا کنید که دارای انعطاف پذیری باشد زیرا آنچه برای صاحب خانه مناسب است ممکن است آنچه برای ایمن سازی کامل محل کار لازم نیست باشد. برای کسانی که به دنبال دوربین های امنیتی تجاری هستند ، اطمینان حاصل کنید که بسته ای را پیدا می کنید که با تغییر نیاز شما به راحتی قابل توسعه و ارتقا است.

  • گروه مهندسی دیجی ویرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی